AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg har de siste årene hatt en fantasi, jeg vil være med i en gangbang! Men jeg vil være eneste dame og jeg vil at mennene skal stå i kø for å sprute i meg. Fantasien blir sterkere og sterkere, men hvordan skal jeg klare å leve den ut? 😩 Anonymkode: bdfed...851 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Dersom du hadde skrevet under brukernavn, hadde du fått nok av tilbud på PM... Anonymkode: 1e1a3...de1 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Sjekk ut FetLife, ikke umulig at du kan komme i kontakt med andre med samme ønske vha forumet der. Anonymkode: 16015...de7
Mystery man Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Fantaserer om min svigermor hele tiden. Vil så gjerne ta henne! Hva ska jeg gjøre.. noen tips?
MAGG Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, Mystery man skrev: Fantaserer om min svigermor hele tiden. Vil så gjerne ta henne! Hva ska jeg gjøre.. noen tips? Et tips. La det forbli en fantasi 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, Mystery man skrev: Fantaserer om min svigermor hele tiden. Vil så gjerne ta henne! Hva ska jeg gjøre.. noen tips? Prøv å ikke la det få for mye fokus, kanskje prøve å «skape» en ny fantasi som du erstatter den med? Sikkert litt vanskelig i begynnelsen, men etterhvert vil nye fantasier få større plass. Kanskje tenner du på det som ikke er helt innafor? Det du vet ikke hadde vært greit in real life. Og om en person du ikke kan få? Og det er jo ikke noe galt i det! Fantasi og tanker er bare fantasi og tanker. Men hvis du føler at denne fantasien er vanskelig for deg å ha, så ville jeg kanskje ha forsøkt det jeg nevnte. Kanskje prøvd og erstattet svigermor med en annen person, selv om fantasien kan være litt den samme? Det er viktig at du skiller mellom fantasi og realiteten. Dette hadde ikke vært en god opplevelse for deg i det virkelige liv, og du hadde nok såret deg selv og de rundt deg mye. OG angret etterpå Lykke til! Anonymkode: 3537d...9a1
ArneAnd Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har de siste årene hatt en fantasi, jeg vil være med i en gangbang! Men jeg vil være eneste dame og jeg vil at mennene skal stå i kø for å sprute i meg. Fantasien blir sterkere og sterkere, men hvordan skal jeg klare å leve den ut? 😩 Anonymkode: bdfed...851 Det er garantert nok menn(meg inkludert) som kunne stilt opp på noe slikt 😊
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 Ja, men hvor finner jeg de? Kan jo ikke bare spørre tilfeldige menn heller 😛 Anonymkode: bdfed...851 1
ArneAnd Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men hvor finner jeg de? Kan jo ikke bare spørre tilfeldige menn heller 😛 Anonymkode: bdfed...851 Spør her da vel?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 Noen ting er best egnet at forblir i fantasien. Enig med ts man spør jo ikke bare tilfeldige menn heller! Det er jo viktig at de er kjekke, calvin klein modell kjekke, bra kropp, velutstyrte og gode til å slikke fingre og knulle og ikke bare en gjeng internett tapere som tror de er gode fordi de runker ofte, med spinkle bleike kropper og null rytme... Anonymkode: 47f4f...981 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #11 Skrevet 10. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ting er best egnet at forblir i fantasien. Enig med ts man spør jo ikke bare tilfeldige menn heller! Det er jo viktig at de er kjekke, calvin klein modell kjekke, bra kropp, velutstyrte og gode til å slikke fingre og knulle og ikke bare en gjeng internett tapere som tror de er gode fordi de runker ofte, med spinkle bleike kropper og null rytme... Anonymkode: 47f4f...981 Høres ut som en dame jeg kunne tenkt meg, men gangbang appellerer liksom ikke, med mindre jeg kan være førstemann og det foregår i enerom, men da også ville jeg følt det var litt rart å komme ut i «venteværelset» rett etter en omgang. Anonymkode: b45fd...ba9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #12 Skrevet 10. desember 2018 Kontaktannonser er ikke lov her inne, så den muligheten er borte 😛 for min del må det være et rom fullt med menn, altså det må ikke være 20, kanskje 10? Har ikke helt tenkt over antallet. Anonymkode: bdfed...851 1
Phetzl Skrevet 10. desember 2018 #13 Skrevet 10. desember 2018 Ta kontakt med Tom, her er både mail og tlf.nr https://club4.no/gangbang/ 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #14 Skrevet 10. desember 2018 Noen med erfaring derfra da? Hvor i landet holder han til? Anonymkode: bdfed...851
Master1 Skrevet 10. desember 2018 #15 Skrevet 10. desember 2018 Det finnes steder der en kan annonsere etter slike gangbang treff
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #16 Skrevet 10. desember 2018 Ser at han tom holder til i Trondheim. Altfor langt borte fra meg. Anonymkode: bdfed...851 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå