AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg er ganske flink til å legge makeup på meg selv, men synes det hadde vært hyggelig å for en gangs skyld overlate dette til noen virkelig profesjonelle på bryllupsdagen. Så et spørsmål til dere som enten har hatt bryllup eller skal ha:La dere makeup selv/Eller planlegger dere å gjøre det? Anonymkode: bd42e...2d8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Jeg gjorde det selv. Bruker veldig lite sminke til vanlig, og hver gang jeg har fått gjort det profesjonelt, har jeg sett ut som en klovn.. Så jeg sminket meg selv, så jeg så ut som meg selv. I retrospektiv angrer jeg på frisøren også, hadde nok vært mer fornøyd med å fikse håret selv. Anonymkode: a6f20...617 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Jeg gjorde det selv. Har perfeksjonert min egen sminke, og føler jeg får det bra til, det holder til hverdagssninle +. Var redd for å ikke bli fornøyd, og ende opp med å gjøre det på nytt. Hadde ett enkelt bryllup. Ville heller ikke bruke så mye penger på ting som sminke, syns ikke det var verdt pengene. Jeg er ikke så god på å sette opp håret, så ville gjøre det hos frisør. Syns heller ikke det ble så fint, og når jeg ser på bildene er jeg ikke fornøyd med håret som ble gjort hos frisør. Det er din dag, og om du vil gjøre det hos sminkør, så gjør du det. Føler du at du fint kan gjøre det selv, så gjør det, og spar pengene. Anonymkode: 14542...e74 1
Anim92 Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Anbefaler i alle fall å ta en prøvetime på det først, så du ser arbeidet/stilen du faktisk får etter du har fortalt hva du ønsker + hvordan produktene holder seg på huden. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Så lenge du er flink til å kommunisere hva du ønsker hele veien så er en profesjonell sminkør det beste. Det samme med frisør. Anonymkode: 67fc9...ed9
Sphynx Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Frisøren min la sminke på meg, hun var helt ok på sminke. Jeg er mye flinkere og ville gjort det raskere også. Jeg kom for sent til kirka faktisk, fordi frisøren min sleit med lebestiften.
Hverdagsfrue Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Angrer på at jeg ikke la sminken selv. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 Jeg ordnet sminke og hår selv, veldig fornøyd med den avgjørelsen. Nå skal det sies at jeg giftet med på ambassade i utlandet, og jeg hadde ikke tid til prøvetime. Tok derfor ikke sjansen. Har også venninner som har fått ordnet sminke profesjonelt med ulikt hell. Anonymkode: 4d49d...92c 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #9 Skrevet 12. desember 2018 Hadde venninner som fikset, hun ene er veldig flink med sminke, hun andre med hår. Var veldig fornøyd, og behagelig å bli dullet med. Er skilt nå, men om jeg skal gifte meg igjen er det godt mulig jeg gjør sminken selv. Eneste jeg ville forandret var at jeg skulle gjerne hatt et par løsvipper helt ytterst, jeg syns øyevippene mine forsvant for mye på bildene. Og litt lettere sminke rett og slett. Anonymkode: d33d9...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #10 Skrevet 13. desember 2018 15 timer siden, Hverdagsfrue skrev: Angrer på at jeg ikke la sminken selv. Fikk du lagt sminken hos frisør?Hvorfor angrer du? Anonymkode: bd42e...2d8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #11 Skrevet 13. desember 2018 Gjorde det selv. Jeg blir sjelden fornøyd hos frisør så jeg turde ikke å la noen andre ha ansvaret på en sånn dag. Ikke liker jeg å bli "dullet" med heller. Anonymkode: 39eed...497 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #12 Skrevet 13. desember 2018 Skjønner godt at flere ikke er fornøyd med makeup lagt av frisør. Det er mange frisører som ikke har peiling på makeup i det hele tatt, selv om de tror det selv. Og uten kurs og annen utdanning er det ingen logikk i at man er dyktig på makeup fordi man jobber med hår.. Hadde en frisør-bekjent som viste fram en bag med ganske møkkete sminke av ulike billigmerker. Det var det de brukte til å sminke bruder med. Jeg var ganske sjokkert og spurte om folk godtok dette. Hun glefset tilbake at de fleste bruder ikke brydde seg om dette. Usj!🤢 Anonymkode: bd42e...2d8 3
Sandie Skrevet 13. desember 2018 #13 Skrevet 13. desember 2018 Trodde det var mest vanlig at bruden tar med sin egen sminke hvis man skal sminkes profesjonelt? Jeg hadde ihvertfall ikke betalt i dyre dommer for å bli sminket med make-up jeg ikke vet om holder. 1
Gjest O.G. Skrevet 13. desember 2018 #14 Skrevet 13. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at flere ikke er fornøyd med makeup lagt av frisør. Det er mange frisører som ikke har peiling på makeup i det hele tatt, selv om de tror det selv. Og uten kurs og annen utdanning er det ingen logikk i at man er dyktig på makeup fordi man jobber med hår.. Hadde en frisør-bekjent som viste fram en bag med ganske møkkete sminke av ulike billigmerker. Det var det de brukte til å sminke bruder med. Jeg var ganske sjokkert og spurte om folk godtok dette. Hun glefset tilbake at de fleste bruder ikke brydde seg om dette. Usj!🤢 Anonymkode: bd42e...2d8 En frisør er en frisør. Sminke derimot er et helt annet fag og frisørene bør konsentrere seg om det de er gode på.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #15 Skrevet 13. desember 2018 Det var 34 grader når jeg gifter meg. Ikke i Norge. Trengte derfor sminke som skulle holde en hel dag, tross svetting. Ble utført av profesjonell, faktisk etter prøvetime. Håret det samme, prøvetime, og på selve dagen disket frisøren opp med mat og champagne. Og hjelp til å få på kjolen Anonymkode: 1fff2...c57
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #16 Skrevet 14. desember 2018 Gjorde det selv, og angrer ikke på det 😊 Anonymkode: 36f0b...66d
addict Skrevet 16. desember 2018 #17 Skrevet 16. desember 2018 Jeg sminket min venninne på bryllupsdagen, vi hadde 2-3 testeunder før dagen. Hun ble nydelig 😊 Kommer til å legge selv om jeg skal gifte meg en dag.
FantasDick Skrevet 19. desember 2018 #18 Skrevet 19. desember 2018 Jeg vil legge sminken selv, men vurderer å få på noen vippe-extensions. Liker ikke gå med løsvipper, men vil ha store flotte vipper!
Gjest Kendall Skrevet 19. desember 2018 #19 Skrevet 19. desember 2018 Gjorde alt selv, både sminke og frisør
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 Heller sminke meg selv, enn å se ut som en annen person 😆 Er flere ganger jeg har sett brudebilder og lurt på hvem bruden er 😏 Anonymkode: a5a5c...c2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå