Gå til innhold

Når kommer trygden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer den?

Anonymkode: a00ad...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, får lønn fra ordentlig jobb. 

Anonymkode: 9073e...b01

• Liker 4
Skrevet

Onsdag

Anonymkode: cca26...c52

Skrevet

Fikk den 06 idag morges

Anonymkode: bcc4c...b79

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk den 06 idag morges

Er det sant? Uføretrygd?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg som et bedre medmenneske når du kan komme med sånne stikk til andre? 

Anonymkode: 2e8c8...ee1

• Liker 24
Skrevet

Uføretrygden blir overført fra NAV 12.12

Anonymkode: f6f8f...108

Skrevet

Når kommer den?

Du er for sent ute, månendens tråd er allerede laget 😅

Anonymkode: 0559a...5dd

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det sant? Uføretrygd?

Ja, Ikke DNB

Skrevet

Jeg også får lønn fra ordentlige jobber. Det vil si at etter jeg fikk MS får jeg utbetalt en del av det jeg betalte inn til fellesskapet før jeg ble syk. Jeg hadde på et tidspunkt to ordentlige jobber samtidig. Jeg fikk min første ordentlige jobb da jeg var 12 år gammel faktisk. Før det jobbet jeg ordentlig på gården jeg vokste opp. Odelsjenter er ordentlige gode til å jobbe. Nå er jeg ordentlig syk. 

Idiot! 

Anonymkode: 9117b...191

• Liker 29
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg også får lønn fra ordentlige jobber. Det vil si at etter jeg fikk MS får jeg utbetalt en del av det jeg betalte inn til fellesskapet før jeg ble syk. Jeg hadde på et tidspunkt to ordentlige jobber samtidig. Jeg fikk min første ordentlige jobb da jeg var 12 år gammel faktisk. Før det jobbet jeg ordentlig på gården jeg vokste opp. Odelsjenter er ordentlige gode til å jobbe. Nå er jeg ordentlig syk. 

Idiot! 

Er dette uten unntak?

Anonymkode: 67ca0...5a8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette uten unntak?

Fant du noe å pirke på? 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fant du noe å pirke på? 

Nei jeg lurer på om det er fakta, eller om du prøver å påstå noe som ikke er sant?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg lurer på om det er fakta, eller om du prøver å påstå noe som ikke er sant?

Nei, dette er sant i hovedsak. Gutter og jenter som vokste opp med odel da jeg var ung måtte jobbe på gården. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er sant i hovedsak. Gutter og jenter som vokste opp med odel da jeg var ung måtte jobbe på gården. 

Ok, men unntak kan forekomme?

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men unntak kan forekomme?

Det kan jeg aldri tenke meg. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor kommer disse hysteriske trådene hver måned? Vi som får uføretrygd, VET når den kommer. Vet vi ikke det, er det bare å sjekke på Nav.no

Anonymkode: 65ff6...7bb

• Liker 9
Skrevet

Haha hver eneste jul og påske så kommer trygden lenge før. Pengene blir brukt opp og klaginga starter. Så 1.januar er de like fattige igjen og må vente hele 20 dager på neste utbetaling. Hurra for overforbruk. Let i skuffer og skap etter hermetikk og havregryn da.

Anonymkode: e0a37...ba1

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha hver eneste jul og påske så kommer trygden lenge før. Pengene blir brukt opp og klaginga starter. Så 1.januar er de like fattige igjen og må vente hele 20 dager på neste utbetaling. Hurra for overforbruk. Let i skuffer og skap etter hermetikk og havregryn da.

Det er for at sånne innlegg som det du postet der at disse trådene om "når kommer trygda" dukker opp hver måned på KG. Sånn at sånne som deg skal tro på det, og få et sted å poste ukvemsordene og dritten sin.

Skjønner du virkelig ikke at det er andre, fullt friske og funksjonelle, mennesker som sitter og poster disse trådene for å få tråder der man kan rakke ned på uføretrygdede?

• Liker 11
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler du deg fornøyd nå? Nå som du har spydd ut litt edder og galle? 

Ja, desverre komme disse innleggene hver bidige Desember og Juni når det er snakk om litt ekstra penger jfr skatt. Noen vil vel si at de kommer hver bidige måned når den 20de nærmer seg. Greitt nok det, men mesteparten av disse innleggene kommer fra folk som liker å provosere og som sikkert ikke mottar trygd grunnet sykdom. De ler og tror at de er uovervinnelige og ikke vil bli syk og havne i NAV systemet og elsker å fyre opp en diskusjon. Det som er leit er at trygdede faller for dette og lar seg provosere.

Jeg håper du og dine nærmeste holder dere friske, hvis ikke så håper jeg du og dine må slite i flere år for å få det dere mener dere har krav på.

Hilsen trygdet som har full kontroll på økonomien og ler litt av deg og dine spydigheter. Du er kul og min helt, jeg vil bli som deg når jeg blir voksen (Må dine barn bli som deg, da blir du sikkert stolt)

God jul til deg og dine.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...