Gå til innhold

Hvor går grensen ved fyll og julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oppdaget at ektemann har lagt ut bilde av en annen kvinne og skrevet «dama mi. Fin.» på SOME,i fylla. Han snappet meg bilde av seg selv i halvfylla noen sek etterpå..? Hva i alle dager

Endret av Orangedrops
Skrevet

Ville tatt screenshot av det og konfrontert i morgen når han er edru. Var det ei dame du har sett før? Kan det være en teit fyllespøk liksom? 

Anonymkode: 7e2f3...67f

• Liker 1
Skrevet

Ikke greit og ingen unnskyldning for dette!!!! Han brifer til gutta på sosiale medier om en han har en greie med (i mildeste fall flørt med følelser, i værste fall seksuell relasjon) og glemte seg bort at du også så det. Man kan nemlig skjule poster både på snap og face fra enkelt personer og kan hende han trodde han hadde på den innstillingen som gjør at du ikke ser.

Gjør som over her sier, ta screenshot og spør hva i helvete dette er , og uansett hva han sier be han om å ringe opp denne dama på høytaler fra sin telefon så du kan høre hvordan tone dem har, og be han iløpet av samtalen si noe naturlig kjæresten sin (deg) til henne ("nei ikke mye bare slapper av etter i går, kjæresten har lagd grilla kylling her" eller lignende) og se om han vegrer seg. 

Anonymkode: 29169...2de

• Liker 8
Skrevet

Da hadde det blitt et helvete her mildt sagt 

Anonymkode: 14294...22a

• Liker 7
Skrevet

Helt sikkert bare litt spøk. Ville spurt på en rolig måte når han var edru da, og ledd med han hvis det var en spøk 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde det blitt et helvete her mildt sagt 

Enig

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Summ skrev:

Helt sikkert bare litt spøk. Ville spurt på en rolig måte når han var edru da, og ledd med han hvis det var en spøk 

For faen ikke noe spøk å kalle andre det man kaller en kjæreste, når man har kjæreste!!! Det han gjør er å fremstille en annen kvinne som sin kjæreste på sosiale medier og legger respektløshet på sin faktiske kjæreste og skam på forholdet. 

• Liker 6
Skrevet

Burde vært alkosperre på some. På hele mobilen egentlig. Eller, hvorfor ikke konfiskere den før julebordet. 

Anonymkode: 284df...79f

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Burde vært alkosperre på some. På hele mobilen egentlig. Eller, hvorfor ikke konfiskere den før julebordet. 

Anonymkode: 284df...79f

Eller folk må bare få seg bedre moraler enn å oppføre seg utro og flørtete mot andre når de er i forhold. 

• Liker 10
Skrevet

Mannen din er en komplett idiot.

HIlsen mann

Anonymkode: d2956...56b

• Liker 6
Skrevet

Det er fullstendig ugreit. Og jeg ville lurt på hva han egentlig drev med på dette julebordet.

• Liker 1
Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hvordan han vanligvis er i fylla og om han har det med å legge an på andre damer (eller menn? Blir litt forvirret av at TS i følge egen profil er mann?), men jeg ville i utgangspunktet ledd og sett det som useriøst fyllerør. Hilst ham neste dag med Jasså, fikk du deg ny dame i natt? Noe du har glemt å fortelle meg - eller henne...? og sett an reaksjonen. Man trenger jo ikke gå fullstendig i taket umiddelbart, hvertfall ikke så enge man ellers har et godt og stabilt forhold.

Anonymkode: 8e60e...284

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg jo ikke hvordan han vanligvis er i fylla og om han har det med å legge an på andre damer (eller menn? Blir litt forvirret av at TS i følge egen profil er mann?), men jeg ville i utgangspunktet ledd og sett det som useriøst fyllerør. Hilst ham neste dag med Jasså, fikk du deg ny dame i natt? Noe du har glemt å fortelle meg - eller henne...? og sett an reaksjonen. Man trenger jo ikke gå fullstendig i taket umiddelbart, hvertfall ikke så enge man ellers har et godt og stabilt forhold.

Anonymkode: 8e60e...284

Jo, her hadde jeg gått fullstendig i taket middelbart! Dette er absolutt ikke greit. 

• Liker 4
Skrevet

Absolutt ikke greit nei! Man kødder ikke med å ha ei anna dame når man er i et forhold! Såppas respekt får man ha for partneren sin altså! 

Anonymkode: da34a...452

• Liker 2
Skrevet

Dette hadde ikke vært greit her, spøk eller ei, hadde blitt rasende.

Anonymkode: 46563...7b7

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det samme.... men da av ei stygg, dritings sjuske med rennende sminke, rakna strømper og rullings i munnviken på vei hjem fra et julebord som virkelig hadde gått vilt for seg....

Anonymkode: a7d11...fcf

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det samme.... men da av ei stygg, dritings sjuske med rennende sminke, rakna strømper og rullings i munnviken på vei hjem fra et julebord som virkelig hadde gått vilt for seg....

Så koselig du er da.... 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stygge folk tiltrekker seg gjerne folk av samme ulla. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig du er da.... 

15 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Stygge folk tiltrekker seg gjerne folk av samme ulla. 

Hallo! Fyren prøver bare å si at det som skjer i fylla ikke alltid er så alvorlig.

Blir skremt av å lese tråden. Å tulle med andre er tydeligvis det verste som kan skje, mens det å klikke i vinkel er helt greit og damene står linet opp for en anledning til å fly i taket. 

Anonymkode: 89290...08c

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! Fyren prøver bare å si at det som skjer i fylla ikke alltid er så alvorlig.

Blir skremt av å lese tråden. Å tulle med andre er tydeligvis det verste som kan skje, mens det å klikke i vinkel er helt greit og damene står linet opp for en anledning til å fly i taket. 

Anonymkode: 89290...08c

Jo. Det er alvorlig å poste bilde av en annen kvinne og utgi henne for å være dama si pluss med utseendekomplimenter. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...