Gå til innhold

Verdensrekord antall orgasmer på en time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at verdensrekorden i antall orgasmer på en time er 134 for kvinner og 16 for menn. Så tenker jeg "det tror jeg faktisk jeg har sjans til å slå!" :ler:

Av 7,6 milliarder mennesker så er 134 rekorden, liksom? Tror dere dette stemmer? 

Jeg kommer relativt lett og ved en gjennomsnittlig runde i senga kommer jeg 20-60 ganger, avhengig av samboeren. Må da ha en sjans, hæ? 

Hva er din rekord? :ler:

Anonymkode: b130b...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med de rekordene er satt av folk med nervesykdommer. Tror heller de ville vært foruten den rekordtittelen. Er som å holde rekorden for flest angstanfall på en time. 

Anonymkode: 3b1a5...81b

• Liker 10
Skrevet

94 på rad, men tviler på det var gjort på en time uten at jeg vet det helt sikkert. 

Men vedkommende over her har nok et poeng. Den typen orgasmeoverflod hadde jeg bare i de åra jeg led av alvorlige nevrologiske problemer. Når de problemene roet seg sluttet orgasmene å komme som perler på en snor også - nå får jeg alt mellom 0 og 5-6 orgasmer,  ikke et minimum på 50-60...

Anonymkode: 398b2...254

Skrevet

Er det virkelig orgasmer du får da? jeg klarer ikke å få orgasmer på 10 min etter 3. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Det høres fryktelig slitsomt ut. Tror ikke jeg ville hatt sex igjen på en GOD stund hvis jeg måtte slite med 60 orgasmer på en økt. 

Skrevet

Haha, det er ikke slitsomt, bare helt fantastisk nydelig! Og ja, det er orgasmer. 

Tror ikke jeg sliter med noen nervesykdommer heller, har vært slik hele mitt voksne liv. 

Hvilke sykdommer kan forårsake dette? Interessant. 

Skrevet
31 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det høres fryktelig slitsomt ut. Tror ikke jeg ville hatt sex igjen på en GOD stund hvis jeg måtte slite med 60 orgasmer på en økt. 

Klart det er slitsomt. Mer slitsomt enn gøy, for å være ærlig. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er slitsomt. Mer slitsomt enn gøy, for å være ærlig. 

Jeg er ikke enig! Elsker hvert sekund! ❤️

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Blir alltid fascinert av kvinner som har spesielle ferdigheter på dette området. Deilig å tenke på...

Endret av Paramount
Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 10.12.2018 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Leser at verdensrekorden i antall orgasmer på en time er 134 for kvinner og 16 for menn. Så tenker jeg "det tror jeg faktisk jeg har sjans til å slå!" :ler:

Av 7,6 milliarder mennesker så er 134 rekorden, liksom? Tror dere dette stemmer? 

Jeg kommer relativt lett og ved en gjennomsnittlig runde i senga kommer jeg 20-60 ganger, avhengig av samboeren. Må da ha en sjans, hæ? 

Hva er din rekord? :ler:

På en time klarer jeg nok veldig mange, kanskje jeg klarer 60 stk. Men da bruker jeg womanizer og ikke mannen min :)

Skrevet

Jeg er gutt. Har klart 13 orgasmer på 1 time, med full sprut. Kom sef mindre mot slutten, men orgasmen ble sterkere for hver gang det gikk for meg.

Anonymkode: edf04...6a6

Skrevet

Jeg får ganske langvarige og intense orgasmer. Spesielt de vaginale. Jeg er helt kjørt etterpå. Jeg får som regel 4-5 avhengig av hvor lenge vi holder på. Det er godt men særlig flere enn det hadde blitt for mye tror jeg. Samboer er ganske stor i tillegg og jeg blir fort sår om vi holder på for lenge.

Anonymkode: 92a5d...0d1

• Liker 1
Skrevet

Klarte 25 orgasmer den natten jeg fikk 13 på 1 time😊

Skrevet

2-3 orgasmer i minutter høres slitsomt ut. Det må være veldig korte ikke-intense orgasmer tenker jeg. 

Anonymkode: 92a5d...0d1

• Liker 4
Skrevet

Rekord på 8 stk på rad, da streika hånda :fnise: kunne nok ellers gått for noen flere.

Anonymkode: 28419...8cb

Skrevet

Det er noen som går på medisiner for ikke å få dem heletiden

Anonymkode: 7d591...65e

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rekord på 8 stk på rad, da streika hånda :fnise: kunne nok ellers gått for noen flere.

Gutt/ mann? Klarte 13 på 1 time😁

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gutt/ mann? Klarte 13 på 1 time😁

Kvinne :) 

Skrevet

16 orgasmer er lite 😂😂

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne :) 

Oki. Klart 13 på en time jeg. Er gutt, men veldig kåt.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...