AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg må bare spørre om dette før jeg tenker meg sprø. Har vært sammen med kjæresten i 1 år og 4 mnd ca. Vi har ikke flyttet sammen enda, men mulig vi gjør det en gang mellom nyttår og sommeren. Han har vært ganske klar på at han har funnet henne han vil være med resten av livet, å har hintet til at i fremtiden har han ett ønske om å gifte seg.. Jeg har vært gift før, det endte med mye tull og advokater så jeg har fått litt skrekken for å skulle gjøre det igjen. Samtidig er jeg så ufattelig glad i kjæresten min.. De siste månedene har jeg tenkt mye på dette. Vil det være feil å forlover seg men ikke ta neste steget? Jeg tenker at det er jo nesten som å være gift, bare at det ikke er offentlig på papiret. Hva tenker dere? Er jeg helt på jordet her? Anonymkode: dc1ba...2ee
hutula1 Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Dere er enda ikke flyttet sammen og du tenker på forlovelse? Ta nå heller det første steget med å flytte sammen et par års tid i stedet for å moonwalke out av dette forholdet.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Han tenker mye på det, nevner det i bisetninger her å der, dermed har også jeg tenkt på det.. Med min tidligere erfaring så er det enda lenge til jeg evt ville gjort det. Så ro ned, dette var bare for å lufte hodet å spørre om råd. Er fullstendig klar over at det ville vært altfor tidlig å gjøre ett så stort skritt nå Anonymkode: dc1ba...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå