AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Hei. I går natt spydde katta i sofaen. Det var mannen som sto først opp idag, så han vasket det bort. Men han presterte faktisk å vaske opp i sofaen med en SUR klut! Så nå lukter det sur klut der det ble vasket! 😂 vi får ikke bort lukta, har prøvd med rent varmt vann, milo utblandet i vann, og ariel vaskemiddel i vann. Men lukta går ikke bort! Noen her inne som har ett forslag til hva vi kan vaske med for å få bort lukta? Vi har en stoffsofa, slik som på bildet. Anonymkode: c5b8f...abc
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Dette leste jeg i en annen tråd på et annet forum. Da var det snakk om tiss i sofaen, og svaret var for spy i sofaen, så du får vurdere selv. Men tipset hjalp mot tisselukta i sofaen Anonymkode: 5a0a4...2e2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette leste jeg i en annen tråd på et annet forum. Da var det snakk om tiss i sofaen, og svaret var for spy i sofaen, så du får vurdere selv. Men tipset hjalp mot tisselukta i sofaen Anonymkode: 5a0a4...2e2 Takk, det skal jeg prøve! Anonymkode: c5b8f...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå