Gå til innhold

Hvorfor anser bitre og negative mennesker seg som realister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen vil vedkjenne at de er bitre eller negative, men de gjemmer seg bak "realistisk". 

Anonymkode: 7bce4...d48

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi realister ser verden hvordan den virkelig er og ikke med rosa briller.

Anonymkode: 12f0b...cc5

• Liker 9
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Synes selv det er en vanskelig balansegang. Jeg vil være positiv, er nok egentlig negativ. Best er det å være realistisk med optimistiske trekk. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha typsik svar fra negativ person ? 😛 jeg synes det er en vanskelig balansegang. Man kan vel ha rosa briller men på samme tid være negativ? Har du noen gang prøvd å påpeke at du er realistisk og ser verden for hva den er i egen tråd? Det er jo ikke lov å tro det om seg selv her inne, for "du er ikke smartere enn andre". 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ser du på realister som bitre og negative?

Skrevet

Av samme grunn som at supepositive og sprudlende mennesker ser på seg selv inspirerende idealmennesker mens flere enn de tror synes de er overfladiske og masete. Vi gir oss selv bekreftelse ved å vinkle våre mest tydelige trekk positivt.

Anonymkode: e8e25...d4e

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha typsik svar fra negativ person ? 😛 jeg synes det er en vanskelig balansegang. Man kan vel ha rosa briller men på samme tid være negativ? Har du noen gang prøvd å påpeke at du er realistisk og ser verden for hva den er i egen tråd? Det er jo ikke lov å tro det om seg selv her inne, for "du er ikke smartere enn andre". 

Jeg er verken negativ eller bitter, jeg tror du må lære deg forskjellen på realist og negativ\bitter.

Skrevet

Alle anser nok seg selv som realister - man er bare uenig om hvor grensene mellom optimisme og pessimisme går.

Skrevet

Jeg er en negativ og bitter realist.

Anonymkode: 87d9c...300

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svært få evner å se verden som den virkelig er. Det krever et enormt innehav av fakta og evnen til å kunne sortere denne faktaen så den virkelig stemmer med det korrekte verdensbildet.

Anonymkode: a2985...8db

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svært få evner å se verden som den virkelig er. Det krever et enormt innehav av fakta og evnen til å kunne sortere denne faktaen så den virkelig stemmer med det korrekte verdensbildet.

Anonymkode: a2985...8db

All min kunnskap sier at verden går til hundene.....     ikke for å være negativ, men det går lukt en vei.. 

Anonymkode: 82206...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...