AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Takler det så sykt dårlig å vere prøver.... Sitter konstant å leser på forum, prater om babyer, tenker på babyer, att på til jobber jeg i barnehage. Føler til tider at jeg holder på å bli gal for det er det eneste jeg tenker på.. Trøstespiser mye og føler på en urettferdighet mot alle som får det til med en gang.. Prøver å holde meg i aktivitet og tenke på andre ting, men tankene kommer hele tiden tilbake.. Noen som har vert der jeg er å fått det bedre? Anonymkode: b6237...75a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Word!! Er der jeg også😩 Anonymkode: ecbfc...11c
jenta98 Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Jeg å! Tror utrolig mange kjenner seg igjen i dette når ønsket er så stort. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 På 3.året - men ikke med trøstespisinga da. Akkurat det hadde jeg jo blitt smellfeit av, og det hjelper ikke på fertilitet iallefall. Anonymkode: 05800...835 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Samme her. Skammer meg over å si det, men det verste er nesten å lese i IKM-tråden om de som blir gravide på første eller andre forsøk, jeg blir så misunnelig. Også har du bestevenninnen min som ble gravid av å ha ubeskyttet sex én gang... Føler aldri det skal bli min tur. Og HVER måned tenker jeg at DENNE gangen skal jeg ikke stresse så mye i dpo-land, men etter to dager så blir jeg helt tullete. Har altså ingen tips. Det som hjelper best for meg er å ha mye å gjøre, da rekker jeg ikke tenke så mye. Anonymkode: a1643...b69 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 Off er så trasigt.. Greit å lese at jeg ikke er helt alene med å føle meg slik. Har dere prøvd lenge? Anonymkode: b6237...75a
Gjest Katteelskeren Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 Jeg føler meg også slik! Min mann sier jeg tar denne prøvingen for personlig. Hva ellers skal jeg gjøre etter å ha vært uten prevensjon i 4 hele år😔 Det blir personlig
Betta123 Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 kjenner meg veldig igjen i det dere skriver:(
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 I feel you..... Anonymkode: c5de4...339
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 Må jo være deilig å ha så mye sex med partneren din du bare vil uten prevensjon? Kan være en øiten trøst at dere kan nyte denne tiden max, til du til slutt blir smellt på kjukka. Da kommer du til tider ønske deg tilbake til dagens situasjon. Anonymkode: 32f6a...c7e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #11 Skrevet 10. desember 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må jo være deilig å ha så mye sex med partneren din du bare vil uten prevensjon? Kan være en øiten trøst at dere kan nyte denne tiden max, til du til slutt blir smellt på kjukka. Da kommer du til tider ønske deg tilbake til dagens situasjon. Anonymkode: 32f6a...c7e Du aner virkelig ikke hva dette dreier seg om... Anonymkode: c5de4...339 15
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #12 Skrevet 10. desember 2018 Kjenner meg igjen. Jobber også i barnehage. Der er jo mange foreldre enten gravide eller akkurat har født. Så jobben min er egentlig langt i fra noen trøst. Jeg syns det er så forferdelig tungt hele prøvingen. Jeg blir som besatt og når det ikke gikk denne gangen heller, da er jeg deprimert i mange dager.... Anonymkode: 6351d...b77
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #13 Skrevet 10. desember 2018 Føler med deg.. Hvordan stiller mennene til dette? Jeg prøver å prate minst mulig om det til han for tiden, for det har blitt så ekstremt mye og jeg vet han er lei av å høre om det 24/7 Anonymkode: b6237...75a
Gjest Katteelskeren Skrevet 10. desember 2018 #14 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler med deg.. Hvordan stiller mennene til dette? Jeg prøver å prate minst mulig om det til han for tiden, for det har blitt så ekstremt mye og jeg vet han er lei av å høre om det 24/7 Anonymkode: b6237...75a Samme her, prøver å unngå å prate om dette hele tiden for jeg føler han blir lei av det til slutt. Min mann blir faktisk veldig lei seg på mine vegne fordi han ser hvor vondt dette er for meg. Jeg kan plutselig få en telefon fra han, hvor han forteller at han tenker på meg, eller tenker på ting jeg har sagt. Han har en rolig innstilling til hele prøvingen, og sier at han aldri har stresset fordi han har en god følelse av at vi vil bli gravide til slutt 😊 godt vi ikke er hysteriske begge to 😅
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #15 Skrevet 10. desember 2018 Jeg kjenner meg også igjen her. Jobber også i barnehage og det hjelper ikke på situasjonen her heller 😅 Det er så mange av barna som har fått søsken nå. En etter en kommer foreldre og viser stolt frem sine nye babyer... Jeg prøver også å ta det litt rolig med praten i heimen. Samboeren min blir stresset av at jeg stresser. Har i tillegg PCOS og vet at det kan ta tid å bli gravid.. Ønsker dere lykke til alle sammen! Anonymkode: a2802...adc 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #16 Skrevet 10. desember 2018 Ingen som går på fertilitetsutredning privat hos privat gynekolog det kan du gjøre når som helst du trenger ikke å ha prøvd i 12mnd så lenge du betaler så tar de i mot deg. Det finnes alle mulige prøver å ta. Det finnes også tabletter som øker sjansene, Femar tror jeg det heter... Så finnes det IVF både offentlig og privat eller via danmark der kommer visst alle til.. ? Ville heller begynt å gå i dybden når det blir mer enn 1år fordi plutselig forsvinner tiden det er dumt å bare gå og vente når man kanskje kunne sittet med en baby om man var villig å ta medisiner og utredninger og punge ut 50.000kr for privat IVF... Bare en liten tanke.. Hva tenker dere? Anonymkode: b7caf...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #17 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen som går på fertilitetsutredning privat hos privat gynekolog det kan du gjøre når som helst du trenger ikke å ha prøvd i 12mnd så lenge du betaler så tar de i mot deg. Det finnes alle mulige prøver å ta. Det finnes også tabletter som øker sjansene, Femar tror jeg det heter... Så finnes det IVF både offentlig og privat eller via danmark der kommer visst alle til.. ? Ville heller begynt å gå i dybden når det blir mer enn 1år fordi plutselig forsvinner tiden det er dumt å bare gå og vente når man kanskje kunne sittet med en baby om man var villig å ta medisiner og utredninger og punge ut 50.000kr for privat IVF... Bare en liten tanke.. Hva tenker dere? Anonymkode: b7caf...0bd 50.000kr?? Takk det koster litt mer enn det. Men jeg vil absolutt anbefale å få sjekket fertiliteten hos privat klinikk. Anonymkode: 6351d...b77
Gjest Katteelskeren Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som går på fertilitetsutredning privat hos privat gynekolog det kan du gjøre når som helst du trenger ikke å ha prøvd i 12mnd så lenge du betaler så tar de i mot deg. Det finnes alle mulige prøver å ta. Det finnes også tabletter som øker sjansene, Femar tror jeg det heter... Så finnes det IVF både offentlig og privat eller via danmark der kommer visst alle til.. ? Ville heller begynt å gå i dybden når det blir mer enn 1år fordi plutselig forsvinner tiden det er dumt å bare gå og vente når man kanskje kunne sittet med en baby om man var villig å ta medisiner og utredninger og punge ut 50.000kr for privat IVF... Bare en liten tanke.. Hva tenker dere? Anonymkode: b7caf...0bd Vi er i gang med offentlig utredning. Venter på operasjonsdato på Ullevål sykehus. Vi studerer så det gjør ikke noe om det er litt ventetid😊
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen. Jobber også i barnehage. Der er jo mange foreldre enten gravide eller akkurat har født. Så jobben min er egentlig langt i fra noen trøst. Jeg syns det er så forferdelig tungt hele prøvingen. Jeg blir som besatt og når det ikke gikk denne gangen heller, da er jeg deprimert i mange dager.... Anonymkode: 6351d...b77 Støtter meg til dette. Holder du ut i jobben? Kjenner at det sliter på å være omringet av gravide mødre og barn generelt hver dag.. Anonymkode: 654dd...a39
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg også igjen her. Jobber også i barnehage og det hjelper ikke på situasjonen her heller 😅 Det er så mange av barna som har fått søsken nå. En etter en kommer foreldre og viser stolt frem sine nye babyer... Jeg prøver også å ta det litt rolig med praten i heimen. Samboeren min blir stresset av at jeg stresser. Har i tillegg PCOS og vet at det kan ta tid å bli gravid.. Ønsker dere lykke til alle sammen! Anonymkode: a2802...adc Føler deg deg også! Holder du ut? Vi er jo konstant påminnet noe vi ikke får til selv Anonymkode: 654dd...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå