Gå til innhold

noka-dietten.

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har lyst til å prøve nokadietten. men jeg har hørt at den kan ødelegge forbrenningen? stemmer dette?

noen som har erfaringer med dietten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den smaker i allefall helt forferdelig! Prøvde den for et år siden eller noe. Den var bare helt grusom! Jeg ble kvalm av den.

Skrevet

Den smaker vondt ja :)

Dessuten med noka og kun det som eneste inntak i løpet av dagen over en periode er dette.

* Det er ikke bra for kroppen å få i seg under 1000kcal om dagen. Helst bør den ha mer enn dette også. Gjør du det over lang tis vil du ødelegge forbrenninga og kroppen vil forberede seg på hungersnød og gå på sparebluss.

* En annen ting med sånne pulver greier er at du vil jo gå ned i vekt, men hva så når du har kommet ned dit du vil? Da har man ikke lært noen nye vaner eller lagt om livsstilen, hopper tilbake til de gamle vanene og vil gå opp i vekt igjen og da gjerne mer enn du var. Der har du jo-jo.

* Ser Grette Roede bla har opplegg på 1250kcal om dagen (litt lite dette også om du er aktiv ved sidenav), og du kan spise ganske mye vanlig mat for 1250 kcal om dagen og holde deg god og mett. Det kommer bare ann på hva du spiser.

*Og for en vektnedgang anbefales også trening. Det er mye lettere og sunnere å gå ned i vekt med trening i tillegg. Husk også styrketrening. Da vil du beholde muskler og miste fett, ikke motsatt som innaktivitet og slanking kan føre til :)

Lykke til med ditt valg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...