Gå til innhold

Ukjent mann dukket opp inne i stuen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det skjedde noe utrolig rart sist natt, som gjorde meg utrolig redd for å bo her. 

Jeg satt å spilte inatt med noen venner, så rundt 1-2 tiden begynte det å banke lavt på soveromsdøren min. Jeg tenkte det var en av de jeg bor sammen med som banket på, for jeg snakker mye med de andre. Jeg ventet da med å åpne for at de bare da skulle sende meg melding, men bankingen fortsatte, så jeg gikk å åpnet. Der satt det en voksen mann, som jeg møtte èn gang på tinder for 1,5år siden i sofaen som står rettet mot min soveromsdør, han stirret bare rett på meg, han så helt borte ut, jeg ble helt forskrekket å spurte han hva han ville, men han svarte bare 'jeg tror jeg har gått feil'. Jeg fortet meg til å lukke soveromsdøra og låste den, gikk tilbake på pcn og fortalte de andre jeg spilte med hva som akkurat skjedde. Jeg tenkte han kom til å gå med en gang jeg hadde lukket døra, men etter en stund igjen låste jeg opp døra for å se om han enda var der, å der satt han, å bare stirret tilbake. Jeg maste da på at min kjæreste skulle komme å jage han ut, for jeg var så redd, men han mente jeg bare overreagerte og skulle komme å se litt etterpå. Da kjæresten min kom, var han borte, ytterdøren var helt åpen etter han hadde gått, og stuen hadde mange våte flekker etter skoene hans. 

Etter dette prøvde jeg å ta kontakt med han på facebook å spørre hva han gjorde her, men jeg var blitt blokkert, tenkte dette var fordi han ikke ville bli oppdaget, så jeg fikk kjæresten min til å sende han melding, men han åpnet aldri meldingene. Så da tok jeg kontakt med kjæresten, hun var helt sjokkert, ikke rart i hele tatt. Men det var hun som hadde blokkert meg, og alle andre de hadde fra tinder. Etter jeg hadde svart på mange ting og ganske ubehagelige personlige spørsmål om mitt liv, hvor jeg bor etc. Hun nevnte også at det har vært andre som har prøvd å sabotere for dem, så hadde hun tatt kontoutskrift og kvitteringer på han, og sa da at han ikke hadde rukket å vært her å ble sint på meg. 

Hva tenker dere egentlig? Jeg synes det er kjipt at hun tok det sånn, og jeg vurderer å flytte etter dette også.

Anonymkode: ba867...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Du omtaler først personen som plutselig stod utenfor døren som "han". Også skriver du at han har blokkert deg, men deretter at "hun som hadde blokkert meg". 

Anonymkode: b6363...565

• Liker 6
Skrevet

Synes det er ganske sinnsykt at hun har tatt ut kontoutskrifter på han, finnes ingen opplysningsplikt så lenge de ikke er gift. 
Hadde gitt faen i begge to. Slett og blokker. Trapper en av de på ny opp på døra. Anmeld. 

Anonymkode: 2396c...ccd

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Du omtaler først personen som plutselig stod utenfor døren som "han". Også skriver du at han har blokkert deg, men deretter at "hun som hadde blokkert meg". 

ja, hun trodde i utgangspunktet at han hadde blokkert henne, så viser det seg i ettertid at det er kjæresten hans som har gjort det.

• Liker 4
Gjest pastalavista
Skrevet (endret)

.

Endret av pastalavista
Skrevet

Hva mener du med det siste? Fra "Så da tok jeg kontakt med kjæresten"... mener du hans kjæreste? Og hva mener du med "Alle andre de hadde fra tinder", mener du at han og kjæresten blokkerte flere fra tinder? Og hva mener du med "Etter jeg hadde svart på mange".. hvorfor fikk når du spørsmål? og fra hvem? og når? 
Og hva er greia med kjæresten din, kommer han ikke når noen bryter seg inn i ditt hjem? Og hvorfor er det DEM og ikke han? 

Den historien her kan ikke være godt gjennomtenkt. For det er blir bare rot, noe som ofte skjer når man lyver. Så...

Anonymkode: 83fd6...75c

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du skal ringe politiet når sånt skjer. De fjerner han fra leiligheten og har da registrert oppførselen hans.

Endret av QueenOfTheSidewalk
  • Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun tok kontakt med kjæresten til denne mannen som hadde sittet i stua hennes - det var denne kjæresten (hun) som hadde blokkert henne....

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det siste? Fra "Så da tok jeg kontakt med kjæresten"... mener du hans kjæreste? Og hva mener du med "Alle andre de hadde fra tinder", mener du at han og kjæresten blokkerte flere fra tinder? Og hva mener du med "Etter jeg hadde svart på mange".. hvorfor fikk når du spørsmål? og fra hvem? og når? 
Og hva er greia med kjæresten din, kommer han ikke når noen bryter seg inn i ditt hjem? Og hvorfor er det DEM og ikke han? 

Den historien her kan ikke være godt gjennomtenkt. For det er blir bare rot, noe som ofte skjer når man lyver. Så...

Anonymkode: 83fd6...75c

1. hun tok kontakt med hans kjæreste
2. hun hadde blokkert alle hans tidligere tindermatcher fra hans facebookprofil, hvor da TS falt under dette
3. Kjæresten hans stilte mange ubehagelige spørsmål til henne. 

Hun lyver ikke. 

• Liker 1
Gjest pastalavista
Skrevet (endret)

.

Endret av pastalavista
Skrevet

Eh, hallo, om noe sånt skjer så ringer man jo politiet??

Og hva er greia med kjæresten din som bare "åja en fyr har brutt seg inn og sitter i stua di..jaja jeg kommer bort litt senere"???

Anonymkode: e7021...822

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva skulle hensikten med en tråd på KG være?

Anonymkode: fcd8f...5a3

muligens få noen vittige svar. 

ja nå er det slik at hun ikke ringte politiet der og da, hva kan hun gjøre NÅ basert på ståsted.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så bare for underholdningens skyld, altså?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bare for underholdningens skyld, altså?

har jeg sagt det? skjerp deg.

Skrevet

Du opplever noe sånt og når du spør venninna di om råd er det beste forslaget hun kan komme med å skrive det på kvinneguiden? Hva skjedde med å ringe politiet?

Anonymkode: dc3b3...7ca

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har jeg sagt det? skjerp deg.

Du ba jo om vittige svar...:

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja nå er det slik at hun ikke ringte politiet der og da, hva kan hun gjøre NÅ basert på ståsted.

Det er jo ikke så mye man kan gjøre i ettertid (men å kontakte kjæresten hans og la henne stille ubehagelige spørsmål (samt svare på dem) var jo heller ikke det lureste eller mest logiske jeg har hørt). Hold ytterdøra låst (hvem har uansett den åpen om natta?) og ring politiet om han dukke opp igjen.

Anonymkode: 4e8fc...393

• Liker 2
Skrevet

Hvem i all verden ringer IKKE politiet når fremmede tar seg inn i leiligheten midt på natten? 

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor i himmelens navn ringte du ikke politiet?? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor sammen med mange andre, jeg tørr ikke ringe politiet uten å vite 100% at det ikke er en kjenning av de andre jeg bor sammen  med. 

Anonymkode: ba867...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...