AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Huden min veksler mellom å være kjempetørr og ganske fet. Mange kviser har jeg uansett, men når huden er tørr er kvisene røde, uten gugge og svir veldig mye. Har områder med tørre flekker. Flasser ofte ved nesen. Har røde og lilla toner i ansiktet på grunn av mange kvisearr som jeg kunne tenke meg å dempe synligheten på. Mørk under øynene også. Har en del fine linjer og rynker. Har også overflod med hud, selv om jeg aldri har vært tykkere i ansiktet enn jeg er nå. Sorte porer har jeg også, og siden jeg er ganske blek vises alle uperfeksjoner så godt. Jeg bruker ikke sminke for jeg føler meg ikke vel med å gå ut døra med det. Men jeg hater huden og ansiktet mitt så mye. Ser så stygg ut og jeg gir så dårlig inntrykk når jeg ser sånn ut. Hvilke produkter kan hjelpe? Er 28 år. Anonymkode: f052c...2a9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2 Skrevet 12. desember 2018 Ingen som vet om noe som reduserer arr og linjer/rynker? Anonymkode: f052c...2a9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Airol er den beste antirynkekremen! Og enig med AB over, snakk med en hudlege:) Anonymkode: 1befb...f84
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Hudlege har jeg vært hos før og det var fullstendig bortkasta. Hun bare kvisene og tenkte fet hud og ga meg medisiner mot det. Hun kom ikke nær for å se på huden min. Det er tørr hud og eksem som er mitt problem. Får ikke nok fukt. Anonymkode: f052c...2a9
Guidet Kvinne Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hudlege har jeg vært hos før og det var fullstendig bortkasta. Hun bare kvisene og tenkte fet hud og ga meg medisiner mot det. Hun kom ikke nær for å se på huden min. Det er tørr hud og eksem som er mitt problem. Får ikke nok fukt. Anonymkode: f052c...2a9 Jeg tenkte mer på privatklinikk med hudlege.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #7 Skrevet 13. desember 2018 På 9.12.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev: Huden min veksler mellom å være kjempetørr og ganske fet. Mange kviser har jeg uansett, men når huden er tørr er kvisene røde, uten gugge og svir veldig mye. Har områder med tørre flekker. Flasser ofte ved nesen. Har røde og lilla toner i ansiktet på grunn av mange kvisearr som jeg kunne tenke meg å dempe synligheten på. Mørk under øynene også. Har en del fine linjer og rynker. Har også overflod med hud, selv om jeg aldri har vært tykkere i ansiktet enn jeg er nå. Sorte porer har jeg også, og siden jeg er ganske blek vises alle uperfeksjoner så godt. Jeg bruker ikke sminke for jeg føler meg ikke vel med å gå ut døra med det. Men jeg hater huden og ansiktet mitt så mye. Ser så stygg ut og jeg gir så dårlig inntrykk når jeg ser sånn ut. Hvilke produkter kan hjelpe? Er 28 år. Anonymkode: f052c...2a9 Vichy normaderm serien er veldig bra for huden både når det gjelder kviser og aldring osv. Men snakk med hudlege el hudterapeut . Anonymkode: 5ba84...9ee
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #8 Skrevet 13. desember 2018 Kutt ut såpe og gi huden et beskyttende lag med fukt. Jeg har samme type hud som deg (sensitiv, ikke fet eller tørr som du tror). Jeg bruker rå hampolje fra helsekost rett etter dusj. Har også hatt god erfaring med arganolje og druekjerneolje. Cluet er å låse fuktighet inne i huden ved bruk av oljen. Lykke til. Anonymkode: b7f0b...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå