Gå til innhold

Utleier skitner til leiligheten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen uker tilbake var det vannlekasje på badet. Idag kom håndtverkere og tettet igjen taket som nå har tørket. Kommer hjem til store takbiter på gulvet og bak vaskemaskin, samt støv på gulv, vask, og skap. Også sånn gul svampaktig for som man har i veggen ligger strødd på gulvet

er det ikke utleiers ansvar at det skal være rent etter at hun har håndverkere inne hos meg? Vi bor i samme hus. Badet var rent da jeg dro. Utleier gidder ikke å svare på meldinger.

Anonymkode: 09930...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leier selv og fikk huseier til å montere en vedovn i stua «mi». Da ble det også veldig mye rot, men jeg vasket alt selv etterpå. Tenker at når de på en måte sørger for at du får leve til den standarden som kreves, så bør leietaker bidra med vask i etterkant.. For min del tenker jeg at det skulle bare mangle..

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville forventet at håndverkerne i det minste hadde plukket med seg isolasjonsrester og murpuss fra taket, men jeg ser ikke at det skal være utleiers ansvar å komme og vaske for deg.

• Liker 8
Skrevet

P vaske etter håndtverkdre selv er vel det minste du kan gjøre. Vær glad for at det ble fikset!

Anonymkode: 879f7...75e

• Liker 2
Skrevet

Håndverkere skal rydde opp etter seg. Men vasking må du nok stå for selv.

Anonymkode: 6b66a...e9d

• Liker 1
Skrevet

Har hatt håndverkere på hybelen jeg leier ut noen ganger det siste halvåret, og har alltid vasket etter dem etterpå. Ser på det som naturlig når jeg er utleier og noe må fikses (som ikke skyldes leieboer eller noe ønske fra leieboer). Hadde ikke likt selv å komme hjem til masse støv, rot og gris etter håndtverkere når det ikke er noe jeg har hatt lyst å få fikset selv. 

Anonymkode: c2bea...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...