Gå til innhold

Cellulitter - turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget at jeg i spesifikt lys/hvis lys treffer på en spesifikk måte, så har jeg cellulitter. Har egentlig ganske trent rumpe/lår og jeg kan ikke se de hele tiden. Dater nå en ny fyr og er redd han skal se det. Er det turn off med antydninger til cellullitter om rumpa/lårene er trent? 

Anonymkode: 32a2c...62e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det får være måte på hva man skal bry seg om. 

• Liker 14
Skrevet

Haha, nei. Samboeren min har ikke engang nevnt at jeg har det. Er ikke sikkert han har sett det en gang.. Tror ikke det er DET han legger merke til når han ser på meg.

Anonymkode: 02786...c4c

• Liker 4
Skrevet

Verken eksen eller kjæresten har nevnt det. Nå har jeg ikke mye, men de har begge kalt meg dønn sexy uansett, så det tenker jeg virkelig ikke over :)

Anonymkode: 28ca4...176

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro de aller fleste synes glatt hud er finest, men det betyr ikke at cellulitter er noe problem eller så ille at det er turnoff. 

Det er sikkert en veldig mye større greie for trådstarter enn det vil være for denne mannen, om han i det hele tatt ser det eller tenker noe over det :)

Skrevet
På 9.12.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdaget at jeg i spesifikt lys/hvis lys treffer på en spesifikk måte, så har jeg cellulitter. Har egentlig ganske trent rumpe/lår og jeg kan ikke se de hele tiden. Dater nå en ny fyr og er redd han skal se det. Er det turn off med antydninger til cellullitter om rumpa/lårene er trent? 

Har det selv og tror faktisk ikke at det betyr noe som helst! Det er andre ting enn slikt det kommer an på.

Anonymkode: 7a350...2b2

Skrevet

Dersom typen din ikke liker cellulitter, så må han faktisk finne seg en MANN! 

Anonymkode: 42c17...bd7

• Liker 13
Skrevet

Min erfaring er at når menn kommer så langt at du faktisk er naken og de får se alt, er stemningen slik at de driter i det meste av skavanker ;) 

Anonymkode: 2f990...e5a

• Liker 3
Skrevet

Nei Herregud. 9 av 10 kvinner Har cellulitter og 10 av 10 får det gjennom livet!!! Menn registrerer det ikke engang!! Slapp helt av 

Anonymkode: cf323...8d6

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror de fleste menn er som meg på det med cellulitter...

Vi liker det ikke, og synes ikke det er pent. Men vi har vett til å holde kjeft.

Anonymkode: a3541...09e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi liker det ikke, og synes ikke det er pent. Men vi har vett til å holde kjeft.

Hilsen mann som ikke får fitte  eller se kvinnekropp i virkeligheten og har registrert seg her på forumet bare for å få damer til å føle seg like shitty som han gjør. 

Overse dette her ts. For en taper 

• Liker 10
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er ikke din mening representativ for de mannfolka jeg kjenner. 

Akkurat som om huden til menn er noe bedre enn kvinners, selv bor jeg sammen med en som har strekkmerker over magen, hofter og rumpe. For meg er de usynlige og spiller ingen rolle. Har andre verdier i livet enn utseendet på nakne kropper. 

Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Akkurat som om huden til menn er noe bedre enn kvinners, selv bor jeg sammen med en som har strekkmerker over magen, hofter og rumpe. For meg er de usynlige og spiller ingen rolle. Har andre verdier i livet enn utseendet på nakne kropper. 

I dei fleste tilfeller synes jeg kvinnehud er finere enn Mannehud. 

Skal en kvinne ikke få cellulitter må hun være født som mann. 

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dei fleste tilfeller synes jeg kvinnehud er finere enn Mannehud. 

Skal en kvinne ikke få cellulitter må hun være født som mann. 

Hvordan kan du si sånt, for å trøste? For fakta er det ikke. 

Så jeg er egentlig født som mann, greit å vite etter 50 år som kvinne. Takk for info. 

Skrevet

Broren min (gift, 44 år gammel), spurte meg i et fortrolig øyeblikk: Du søster, hva ER egentlig celluitter for noe? Han hadde hørt ordet/lest om det, men aldri sett noen (kona har, som alle andre).

Jeg svarte ikke, jeg :)

Anonymkode: a115b...481

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hvordan kan du si sånt, for å trøste? For fakta er det ikke. 

Så jeg er egentlig født som mann, greit å vite etter 50 år som kvinne. Takk for info. 

Like unødvendig kommentar som "ikke alle menn" kommentarer fra menn når det taes opp problematikk som angår mange menn. 

Du skjønte vel at kommentaren hennes ikke var siktet til deg som da eventuelt virker å være de 1 av 10 kvinnene som ikke har cellulitter? Senest i går på NRK så de 9 av 10 har det, så om du ikke har det så er det unødvendig å rope om det for å normalisere å ikke ha det. Ser du ikke hvordan det kan hjernevaske uvitende menn og redusere deres syn og oppfatning av helt normale kvinnekropper? 

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like unødvendig kommentar som "ikke alle menn" kommentarer fra menn når det taes opp problematikk som angår mange menn. 

Du tok alle under en kam, det gjorde ikke jeg. 

Dessuten svarte jeg ikke TS, jeg svarte noen andre. Kan for pokker ikke noe for at jeg ikke har cellulitter, men kan skryte av godt synlige strekkmerker etter fødsel. 

Endret av Dævendøtte
skrivefeil
Gjest Monsieur Beau
Skrevet
På 9.12.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Seriøst????? 😂

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom typen din ikke liker cellulitter, så må han faktisk finne seg en MANN! 

😁🙌🏼

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei Herregud. 9 av 10 kvinner Har cellulitter og 10 av 10 får det gjennom livet!!! Menn registrerer det ikke engang!! Slapp helt av 

Haha, jo menn registrerer det...

Det er selvsagt ikke pent, samme som med bilringer og strekkmerker, men så er det som nevnt noe man finner på de aller fleste kvinner, spesielt over ~27år.

1 hour ago, Dævendøtte said:

Jo, mest sannsynlig, men det er ikke noe de ville nevnt for deg eller andre kvinner. Menn har ikke nødvendigvis finere hud, det kommer an på formen til vedkommende, og hvor mye de trener og spiser...

Anonymkode: e7520...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...