Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2002 #1 Skrevet 22. august 2002 ønsker å lage invitasjoner med vanlige fine ark med trykk på ( roser, brudepar, ringer) Og ønsker konvolutter i samme stil. Bor på et bittelite sted i rogaland, så jeg kan ikke reise til oslo eller noe. Noen som har nettsidero.l?? Klemz
Tvilling76 Skrevet 22. august 2002 #2 Skrevet 22. august 2002 http://www.bryllupsbutikken.no/BryllupsBut...kenfirmaet.html
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2002 #3 Skrevet 22. august 2002 Du får tak i a4-ark med en bakgrunn som du beskriver: litt svak bakgrunn med bilder av vinglass, ringer, slør, roser, osv. Det finnes vel et tettsted i nærheten av der du bor? Tror de fleste bokhandler har det, i alle fall arkene, konvolutter vet jeg ikke.
Anede Skrevet 23. august 2002 #4 Skrevet 23. august 2002 jeg bo en halv time unna flekkefjord og 1,5 timer unna stavanger. er det vanlig at de har disse i små byer som flekkefjord?
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2002 #5 Skrevet 23. august 2002 Vet ikke helt hvor stort Flekkefjord er jeg, men dersom det er et tettsted, er mulighetene store at de har det der. Hvis de har bokhandel der da..? De arkene jeg snakker om er det 25 stk i hver, men ikke konvolutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå