Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fester ikke så ofte eller mer enn det som er vanlig for dem i min aldersgruppe, jeg er 21 år gammel. Rundt 1-2 til gange i måneden. Fester mye mindre på vinteren, med unntakk av Juleferien, ferier i utlandet og sommeren. 

Men jeg drikker som alltid mer enn det jeg hadde planlagt. Jeg mister litt kontrollen, og har lyst å bli brisen og full så jeg har det mer «gøy» ute på byen enn å være edru. Men det er aldri gøy dagen etter, jeg kan gå og føle meg dårlig i et par dager etter. For å ikke nevne fylleangsten og føle du har sagt og gjort dumme ting... Da jeg festet mye for 2 år siden var jeg aldri like lenge dårlig, men er deg vanlig at fyllesyken varer lengre jo eldre du blir? 

Men uansett, hva kan jeg gjøre for å få kontroll på bruken min? Jeg drikker fort og mye

Jente 21 år

Anonymkode: 36553...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk saktere, ett glass vann mellom hver enhet alkohol. Det er ikke så innmari vanskelig. Klarer du ikke begrense deg når du har begynt, så får du la vær å drikke alkohol da. 

Skrevet

Drikk noe alkoholfritt innimellom, alkoholfri øl om du liker det. Du blir nok mer fyllesyk fordi du fester sjeldnere.

Anonymkode: 62008...b7c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...