AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Nå sliter jeg litt, dvs. veldig , med å finne på hva jeg skal gi i julegave til noen voksne par. Kom gjerne med gode forslag! Det er altså snakk om voksne par med god økonomi og som har "alt". Par A bor i Syden store deler av året, men feirer i Norge. Ergo ser jeg ikke noe poeng med å kjøpe alkohol, det må enten være lett å pakke med seg eller brukes opp før de reiser igjen. Konfekt er ikke noe alternativ, de pleier ofte å snakke om hvor teit og upersonlig sånt er. Dessuten er det ikke snakk om noe dyrt, bare en liten hilsen fordi vi alltid har gitt hverandre noe. Par B bor i Norge, men feirer i utlandet, ergo har nok de også kjøpt den alkoholen de skal ha. Denne gaven må sendes. Heller ikke dette skal være noe dyrt, maks 200. Synes det blir verre og verre for hvert år, og for min del kunne vi gjerne ha droppet disse pliktgavene til folk som har alt. Det er liksom begrenset hvor nyttig det er å tvangskjøpe servietter/lys/sjokolade/julekaffe til noen som har alt. Men jeg kan altså ikke det, så kom med forslag, folkens! Anonymkode: 4db4c...4bd
Joni123 Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Litt fin og ekslusiv solkrem, med ansiktsolkrem eller lipstick m solfaktor. Eventuelt en liten høyttaler til padder el ephone. Bok. Tynne gode sokker i ull. Soveputer til flyet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 https://www.plan-norge.no/alternative-gaver/juleengel-hvit-hvit Anonymkode: a2050...c86
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Bøker av interesse. Biografi? Krim?
applestories Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.plan-norge.no/alternative-gaver/juleengel-hvit-hvit Anonymkode: a2050...c86 Likte disse, prøver å komme på noen jeg ikke har kjøpt gave til ennå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå