Gå til innhold

Sex på første date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noen menn som ikke har sex på første date? Beklager for teit spørsmål. Nå har nok jeg mest sannsynlig datet feil (type) menn før, men alle har vært sånn typisk sex på første date. Men det er ikke det som er «normalt»? Nå har jeg blitt sånn at hvis det IKKE blir sex på første date, så tror jeg at de ikke er interessert. Men det er vel heller motsatt? 

Anonymkode: 45322...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vel også du sex på første date?

Anonymkode: 36c7b...515

• Liker 1
Skrevet

Det er lurt å vente, mann eller kvinne...

Anonymkode: 02aa4...01a

Skrevet

Jeg har unngått sex på første date ved et par anledninger. To grunner. Deilig å bevare og kjenne på spenningen lengre. Kjipt å ligge med én som tar sex på første date som et tegn på at noe er galt.

Anonymkode: 3bc80...565

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har ikke sex på første date. Har forresten ikke sex med hvem som helst uansett.

Grådig sier du? Ja, men så er jeg også fri for sykdommer å har aldri hatt sykdommer noe jeg tenkte å fortsette med. 

Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja, jeg har ikke sex på første date. Har forresten ikke sex med hvem som helst uansett.

Grådig sier du? Ja, men så er jeg også fri for sykdommer å har aldri hatt sykdommer noe jeg tenkte å fortsette med. 

Grådig? 🤔

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Grådig? 🤔

Grådig ja. Google så skjønner du. ;)

Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Grådig ja. Google så skjønner du. ;)

Sorry, men skjønner ikke bruken av ordet i den settingen. Selv etter å ha googlet. Spør av nysgjerrighet.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lurt å vente, mann eller kvinne...

Anonymkode: 02aa4...01a

Fordi? 

Anonymkode: fc015...3e1

Skrevet

Har hatt sex på første date flere ganger, men de ble det ingenting seriøst med. 

Hadde sex på 3 date med kjæresten, lurt å prøvekjøre bilen før du kjøper den😂💗

Anonymkode: c9311...e36

Skrevet

Veeel, teknisk sett var det ikke en date, jeg var bare på filmkveld hos en kompis, men det endte med sex. Vi hadde hatt et godt øye til hverandre, og en av oss var nylig blitt singel, så da ble det bare sånn. Veldig greit med ingen forventninger, det bare skjedde naturlig. 

Anonymkode: ced6b...33e

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har ingen motforestillinger mot å ha sex på første date, og det har aldri gitt problemer eller ubehag. Jeg synes egentlig 

regler for slikt tilhører en annen tidsalder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...