blåtimen Skrevet 11. desember 2018 #21 Skrevet 11. desember 2018 Trives godt her jeg bor og er oppvokst i byen min i Østfold. Skulle dog gjerne bodd i en annen del av byen, men det passer ikke livssituasjonen min nå. Kunne godt tenkt meg å bo i Nord-Norge et sted, men jeg har ikke lyst til å flytte fra nettverket mitt her, så det kommer nok ikke til å skje med det første.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #22 Skrevet 11. desember 2018 På 10.12.2018 den 11.07, AnonymBruker skrev: Nei, vil til Fredrikstad, Norges mest "lettpulte" by. Anonymkode: 798a9...13d Explain pls? Jeg var mye i Fredrikstad da eksen bodde der, og jeg elsket byen. Jeg bor i Trondheim nå, har alltid gjort det. Føler meg som en dust som blir på den samme plassen "hele livet". Samboer vil flytte til ei lita bygd han er forelsket i, men det tror jeg ikke er noe for meg. Kunne tenke meg å flytte til Gjøvik for å studere, men hvor drar man etterpå? Synes spørsmålet om hvor man skal bo er det største og vanskeligste spørsmålet i livet. Enklere å velge studieretning for resten av livet enn å bestemme seg for å flytte bare for et år.. Anonymkode: 3abf7...56e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #23 Skrevet 11. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Explain pls? Jeg var mye i Fredrikstad da eksen bodde der, og jeg elsket byen. Jeg bor i Trondheim nå, har alltid gjort det. Føler meg som en dust som blir på den samme plassen "hele livet". Samboer vil flytte til ei lita bygd han er forelsket i, men det tror jeg ikke er noe for meg. Kunne tenke meg å flytte til Gjøvik for å studere, men hvor drar man etterpå? Synes spørsmålet om hvor man skal bo er det største og vanskeligste spørsmålet i livet. Enklere å velge studieretning for resten av livet enn å bestemme seg for å flytte bare for et år.. Anonymkode: 3abf7...56e Mener bare at jeg vil tilbake til den byen som var lettest å "få seg noe" i min ville ungkar/ungdomstid. Fantastiske minner Anonymkode: 798a9...13d
princeofithilien Skrevet 11. desember 2018 #24 Skrevet 11. desember 2018 Jeg har bodd her i Larvik hele livet, og kunne aldri tenke meg å flytte! Deilig å bo så nærme sjøen!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #25 Skrevet 19. desember 2018 Jeg bor utenfor Bergen med mann og barn, et naturskjønt sted. Er vokst opp her selv og. Var en periode helt besatt av Oslo og hadde så lyst til å flytte dit (pga bodde der en kort periode som voksen og vært der mye i barndommen). Var så misfornøyd med Vestlandet. Men nå det siste året har jeg begynt å trives veldig godt her, nyter naturen og det å slippe en travel storby som Oslo. Har begynt å bli glad i Bergen igjen. Synes det er skummelt med all kriminaliteten i Oslo og er glad jeg ikke bor der med barna nå. De siste gangene jeg har vært der synes jeg folk virker så kalde og kyniske, ingen smil å få på bussen. Ellers har jeg ofte drømt om landet hvor min mann kommer fra. Måtte i så fall bli dit jeg kunne tenke meg å flytte. Men som sagt, setter pris på Vestlandet for tiden☺️ Anonymkode: a959e...0aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå