Gå til innhold

Hvor mye informasjon om noe får folk som ikke er på Face?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er og har vært aktiv i frivillig arbeid, gruppeturer og organisasjonsverv. Der får vi mye på Mail, men annen informasjon legges ut på Face. Det er alltid noen «sære» som ikke vil være der for enhver pris.  Da må leder informere om hva vi gjør per Mail til vedkommende. Det blir ekstra arbeid for den personen Har de som velger å stå utenfor Some krav på like mye informasjon som fjesfolk? Har de noen spesielle rettigheter på dette området med informasjonsformidling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var et godt spørsmål!! Hos oss også så går all info både vedrørende trening, barnas aktiviteter og foreldregrupper i skole/bhg via face.  Hva gjør dere som ikke har face? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Pipaluk skrev:

Det er alltid noen «sære»

# Hva gjør dere som ikke har face? #

🤪 Skaffer meg Akkurat den Infoen. Jeg føler Behov for !

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet
1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev:

# Hva gjør dere som ikke har face? #

🤪 Skaffer meg Akkurat den Infoen. Jeg føler Behov for !

Fremgangsmåte???

Skrevet
2 timer siden, Pipaluk skrev:

Jeg er og har vært aktiv i frivillig arbeid, gruppeturer og organisasjonsverv. Der får vi mye på Mail, men annen informasjon legges ut på Face. Det er alltid noen «sære» som ikke vil være der for enhver pris.  Da må leder informere om hva vi gjør per Mail til vedkommende. Det blir ekstra arbeid for den personen Har de som velger å stå utenfor Some krav på like mye informasjon som fjesfolk? Har de noen spesielle rettigheter på dette området med informasjonsformidling?

Jeg er en sånn særing. Hvorfor kan ikke idrettslag sende mail med info/egen nettside/app? Er det så fryktelig vanskelig?

Anonymkode: 93411...eed

• Liker 2
Skrevet

Fordi eget domene (mail), mailingliste, og egen nettside/app, krever IT kunnskaper. Så for mindre klubber krever det dermed at en stakkars forelder må brukes timesvis på å opprette og opprettholde dette. Evnt. at det brukes penger en liten klubb antakelig ikke har på ekstern kompetanse.

• Liker 2
Skrevet

På jobb hos oss har vi Messenger gruppe, mest for bytting av vakter og sånn. Et par som ikke hadde fb  valgte etterhvert å skaffe seg Messenger, uten å ha Facebook pga enklere å nå ut til alle for de også når de ønsker å bytte vakt.

Anonymkode: ea46e...7f3

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Pipaluk skrev:

Fremgangsmåte???

Gode tips over her, og jeg er STA. -Hvis  s å Vanskelig for folk / Vondt i vilja, er ikke jeg interesert... Dems problem 🙂

SMS ?, Mail, Sneile-Post, Gjøre så mulig å Google info. Sikkert mange andre muligheter...

( For mange år siden jobbet jeg i Hjemmesykepleien i en bydel, Oslo. De prøvde å "tvinge" meg til å motta lønn på måte som ikke passet meg. Loven sa: Krav på kontant betaling (Post utbetaling var innafor, og sånn Jeg likte det...) Fradag, Kl. 1555... Dundra forbi fordama hos Bydelsadm. Hu påstod jeg ikke kunne, Bla, Bla,...

Inn på kontoret til Økonomisjef, kontor i 3. Etg. dro en stol forran døra. Han satt i telefonen med kona,

diskuterte hva de skulle ha til middag. La på, lurte på hva jeg drev med. Forklarte, hente lønn.

Fortalte meg eventyr om "ikke mulig" Greit det, sa jeg, Hva blir det til middag..?

Hadde 4 valg: Gå gjennom meg, Hoppe ut av vinduet, Ringe Politiet (Usmart, da Han var lovbryteren), Hoste opp... Fikk Sjekk ! 

Etter det. -Altid bud fra Administrason på lønningsdag ) 🙂 Aldri Gi Seg.

Endret av Sliten&kjørt51
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Kjærlighetsbarn98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...