Isiselin Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Har fulgt med i LOST og synes det er en ganske god serie, en serie jeg i allefall vil se ferdig, men så sa min mann i går at han hadde fått for seg et eller annet sted at LOST var en serie med mange sesonger slik at de skal sitte på den øya og vente og vente i et utall sesonger...og det må jeg si at det har jeg ikke tålmodighet til! Noen som vet om mannen min har rett eller ikke? Blir serien ferdig etter en sesong eller skal de sitte der og være redd i enda flere sesonger?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 De har i alle fall laget sesong 2. Men hvor mange sesonger det blir, vet de ikke vel? Spørs hvor populær serien blir. Håper det ikke blir en ny Gilligans Island...
Dru Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Det kommer vel flere sesonger. Men hvor mange det blir er langt fra bestemt. Sånt avgjøres normalt sett underveis, på grunnlag av flere forskjellige ting. F.eks. hvor lenge det er mulig å holde storyen på et troverdig nivå, om serien er populær nok til at den fortsetter å gå, osv. Om det blir flere enn to sesonger så er det ikke sikkert at de fortsatt sitter på øya. Det kommer helt an på hva forfatterne vil med serien etterhvert.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Digger denne serien, men håper det ikke blir mer enn to sesonger. Eller kanskje jeg ikke burde uttale meg før sesong to er slutt
Isiselin Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2005 Huff, da har mannen min rett da... Æsj, altså! Ser ikke for meg at det kan være mulig å holde intensiteten oppe såpass lenge. Og jeg har i allefall ikke tålmodighet til det!
Dru Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Hva da rett? I at de skal fortsette å være på øya i flere sesonger enn to? Det er jo nettopp det ingen vet. Høyst sannsynlig vet ikke manusforfatterne det engang.
Isiselin Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2005 I det at de skal sitte på øya i flere sesonger enn en... Jeg gikk nemlig i den tro at det var bare en sesong av serien.
Nella Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Leste på tvnorge sine sider at det er planer om en sesong 3 også, men det kommer jo ann på seertall osv. Sesong 2 begynner i USA i September stod det
Windy Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 Det er jo ingen som vet hvorvidt de blir sittende på øya lenge? Jeg må i såfall si meg enig i at det kan bli kjedelig... Da må de komme opp med en "ny" oppskrift i hvertfall. Lost er veldig spennende å se på nå, men om det skal være det samme i flere sesonger så blir det kjedelig. Men jeg må si jeg har tiltro til han som lager serien, han er genial - og lar oss nok ikke kjede oss (de av oss som liker serien da ) -tvslaven
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #10 Skrevet 1. april 2005 Har hørt rykter om at det er 5 sesonger, men det må da bare være oppspinn?! :o
Windy Skrevet 1. april 2005 #11 Skrevet 1. april 2005 Har hørt rykter om at det er 5 sesonger' date=' men det må da bare være oppspinn?! :o[/quote'] De har nå ikke laget mer enn én, så da må noen ha lovet mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå