Gå til innhold

Så mye irriterende leven fra naboer, blir GAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i borettslag. De fleste naboene er hensynsfulle og bruker hodet. Men de som bor over meg går med sko inne hele tiden. Hele uka har de bråkt, og holdt på. Jeg tror de pusser litt "lett" opp. De bærer og styrer ut og inn opp og ned, som forklarer skoene. Kanskje hun har fått seg kjæreste som flytter inn?

DET ER SØNDAG. Jeg trodde ENDELIG det skulle bli litt stille. Men de begynte på når det passet dem, og de holder på til de legger seg.

Jeg er student, det er eksamensperiode, og jeg ER SÅ LEI. De bankes og trampes. Naboene på andre siden krangler to-tre ganger om dagen så busta fyker.

Jeg har bodd i andre borettslag før, og ALDRI opplevd lignende.

Tips til hvordan holde ut naboer tas i mot med takk

Anonymkode: aadab...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bank på, og spør om de kan dempe seg. Si at du leser til eksamen og trenge ro. Litt lyd skal du jo tåle, men det virker som om disse naboene dine virkelig bråker. Synes ikke det er greit. De bør skjønne at de ikke kan holde på slik som de gjør lengre. Du er garantert ikke den eneste som hører dem ;)

Lykke til! 

Anonymkode: deab2...54d

Skrevet

Flytt.... 

Men i mellomtida, sett på musikk,  bruk headset... 

Anonymkode: 08e3e...80f

Skrevet

Quies-naturlig voks-ørepropper er min go-to, når naboen har den gale kjæresten sin på besøk. Funker meget bra. 

Anonymkode: c97ea...94c

Skrevet

Har ikke noen gode råd ang bråkete naboer, da jeg bor i enebolig. Men når jeg leste til eksamen så bestilte jeg grupperom på høyskolen, for å unngå bråk fra unger hjemme og andre fristelser som finnes hjemme. Da fikk jeg et helt grupperom for meg selv, utrolig deilig. 

Anonymkode: f924a...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...