AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Vi har «doobelbooka» oss som hundepasseret. En chihuahua og en blanding av cocker spaniel. Det er veldig koselig med to hunder, men... de jokker på hverandre konstant. Som om de ikke får bestemt hvem som er «sjefen». Den ene etter den andre. Og jeg ser så godt at begge blir slitne av det her. Har vært på tur med begge to, adskilt. Og de er ganske slitne. Men likevel er er de på hverandre KONSTANT. Nå har jeg satt de i hvert sitt bur, og der slapper de av. Hva skal jeg gjøre? Det koker i hjernen min, for jeg blir helt sliten av tanken på å ha det sånn til tirsdag. Jeg hørtes jo veldig for fin på det, men vil bare de skal komme overens sammen. Anonymkode: 01f18...295
Tabris Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Jokking har med stress å gjøre, så jeg ville holdt dem adskilt inne. Hva skjer om du går båndtur med dem? Dvs, at du får med deg noen slik at dere har en hund hver. De får ikke hilse og møtes i bånd, men gå på siden av hverandre til de roer seg og ikke bryr seg om hverandre. (Start gjerne med stor avstand mellom hundene hvis dere trenger det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå