Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Nå når det begynner å bli varmere ute trenger jeg en deodorant som virkerlig hjelper. Vet ikke om jeg har noe stort svetteproblem egentlig, men jeg er alltid så varm og svetter under armene.. Noen som har tips om produkter?
Vanilje jenta Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Det skal finnes en annen deodorant på apoteket som er mer efektiv en stopp. husker ikke hva den heter. Men det er jo bare å spørre på apoteket.
Livets datter Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Søk på "Yerka" her inne, og les alt du finner om dette produktet. Det er ikke bare jeg som fikk "et nytt liv" etter at jeg oppdaget denne.
_sannheten_ Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 prøv aluminiumsklorid som du får kjøpt på apoteket eller yerka som du kan kjøpe på cubus.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Aluminiumsklorid ble iallefall min redning. Ganske dyr, men veldig drøy siden du ikke bruker den hver dag.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Aluminiumsklorid ble iallefall min redning. Ganske dyr' date=' men veldig drøy siden du ikke bruker den hver dag.[/quote'] Enig, enig! Har hatt min i ca. 1 år, og har ikke engang kommet halvveis. Kjempeeffektivt også
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Takk for svar dere! Prøver meg på yerka først jeg da og ser om denne hjelper..
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Yerka Er litt dyr i innkjøp, men er veldig drøy blir ikke noe særlig dyrere egentlig. Veldig effektiv! Aluminiumsklorid var ikke helt tingen for meg, det funket rett og slett ikke. Men det fungerer jo for veldig mange andre, så det er jo bare å prøve!
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Ja, det spiller ingen rolle om den koster litt, så lenge det hjelper. Er lei av å ikke kunne bruke diverse klær av frykt for svetteringer under armene. Så hvis den kan hjelpe, er det verdt pengene for min del.
Loolaa Skrevet 2. april 2005 #10 Skrevet 2. april 2005 Aluminiumsklorid var redningen for meg også. Jeg brukte den en natt i uka over en periode på kanskje et halvt år. Etter det har jeg bare brukt en god deodorant (Dove eller Vichy) og aliminiumsklorid kun ved kombinasjonen ekstremt varmt vær og en spesiell anledning som feks bryllupsfeiring. Har ingen problemer med svette nå, og kan gå med akkurat de toppene jeg vil - herlig!
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Ja, det spiller ingen rolle om den koster litt, så lenge det hjelper. Er lei av å ikke kunne bruke diverse klær av frykt for svetteringer under armene. Så hvis den kan hjelpe, er det verdt pengene for min del. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå