Gå til innhold

Bør landslagstrener Semb sparkes

BK

Syns dere Semb bør sparkes?  

1. 1. Syns dere Semb bør sparkes?

• Ja med en gang
      6
    • La han få prøve et par kamper til
      1
    • La han bli
      3
    • Det driter jeg i
      2

Anbefalte innlegg

Jeg mener at Nils Johan Semb bør sparkes umiddelbart fordi han har ødelagt Norsk fotball. Så la oss få en ny trener før EM kval begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger ikke så mye med i fotballens verden,men det landslaget presterte i går var elendig!!!

Og hvem trener med respekt for seg selv setter Solskjær på benken????

Og til og med jeg hørte hvordan han vred seg unna de direkte spørsmåla til Mini etter kampen i går......

Nei, kom med noe nytt og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel...

Og hva er et bedre alternativ enn Semb???

Jeg har ennå til gode å se det. Det betyr ikke at jeg ser på Semb som den perfekte landslagstrener, men jeg savner som sagt sterkere alternativer.

La oss uansett håpe at landslaget kan klare å tenke nytt, og hevde seg der ute i verden. Det hadde vært så utrolig moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Arne Eggen bør overta. Han er meget dyktig og kan vise til toppresultater og det med nesten utelukkende Norske spillere på Rosenborg. Nå er han ledig så la han overta. I tilegg vet han hva han vil og han krever at spillerne gjør jobben. Dette er en egenskap som Semb totalt mangler. Han lar det skure å gå uansett hvor dårlig spillerne er. Det er noe Eggen ikke vil godta. I tilegg Eggen har god humor og er en morsom person dette er en egenskap som Semb totalt mangler. Han er verdens tørreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

En av dere brukte som argument på at Semb burde sparkes at han starter med Solskjær på benken....så da skal altså Sir Alex Ferguson også sparkes da, eller......??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...