AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Har noen av dere tatt eggløsningstester hver dag men ikke fått positivt utslag men fremdeles blitt gravide? Anonymkode: 19140...2e6
Gjest Katteelskeren Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen av dere tatt eggløsningstester hver dag men ikke fått positivt utslag men fremdeles blitt gravide? Anonymkode: 19140...2e6 Har ikke blitt gravid, men jeg fikk ikke positiv el test denne syklusen, og fikk likevel påvist eggløsning under gynekologisk undersøkelse😊
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 3 minutter siden, Katteelskeren skrev: Har ikke blitt gravid, men jeg fikk ikke positiv el test denne syklusen, og fikk likevel påvist eggløsning under gynekologisk undersøkelse😊 Så rart! Hvordan kan det ha seg? Jeg har tatt test hver dag i 3 uker nå, men bare negative tester. Begynner jo å lure om jeg i det hele tatt hR eggløsning😳 Anonymkode: 19140...2e6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Har ikke skjedd med meg, men det kan så klart skje Noen har veldig kort LH topp, og kanskje bare noen timer én dag hvor de har mulighet for positive EL-tester. Anonymkode: 0e835...774
Gjest Katteelskeren Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart! Hvordan kan det ha seg? Jeg har tatt test hver dag i 3 uker nå, men bare negative tester. Begynner jo å lure om jeg i det hele tatt hR eggløsning😳 Anonymkode: 19140...2e6 Aner ikke😅 kanskje det er noe galt med testen akkurat den dagen man har LH toppen, eller at man har gått glipp av den. Har aldri hatt problemer med å få positiv el test tidligere, men gynekologen viste meg hvor det hadde vært eggløsning så den har funnet sted. Veldig fasinerende å se. Endret 9. desember 2018 av Katteelskeren
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen av dere tatt eggløsningstester hver dag men ikke fått positivt utslag men fremdeles blitt gravide? Anonymkode: 19140...2e6 Jeg har aldri klart å få positiv eggløsningstest, men har klart å blitt gravid 2 ganger, så eggløsning må jeg jo ha hatt Anonymkode: 31c29...333 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri klart å få positiv eggløsningstest, men har klart å blitt gravid 2 ganger, så eggløsning må jeg jo ha hatt Anonymkode: 31c29...333 Men har du alltid tatt tester da? De gangene du ble gravid også? Anonymkode: 19140...2e6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 Ja men gjorde det i den perioden hvor jeg trodde jeg hadde eggløsning. Ca. fra dag 9 - 16. Det viste seg at jeg hadde eggløsning veldig sent, og fikk heller ikke positiv graviditetstest før nesten 2 uker etter IKM. Når begynner du å teste i syklusen? Anonymkode: 31c29...333
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #9 Skrevet 9. desember 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har du alltid tatt tester da? De gangene du ble gravid også? Anonymkode: 19140...2e6 Ja men gjorde det i den perioden hvor jeg trodde jeg hadde eggløsning. Ca. fra dag 9 - 16. Det viste seg at jeg hadde eggløsning veldig sent, og fikk heller ikke positiv graviditetstest før nesten 2 uker etter IKM. Når begynner du å teste i syklusen? Anonymkode: 31c29...333
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #10 Skrevet 9. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men gjorde det i den perioden hvor jeg trodde jeg hadde eggløsning. Ca. fra dag 9 - 16. Det viste seg at jeg hadde eggløsning veldig sent, og fikk heller ikke positiv graviditetstest før nesten 2 uker etter IKM. Når begynner du å teste i syklusen? Anonymkode: 31c29...333 Begynte å teste ganske tidlig etter mensen var over😅 ikke fått utslag ennå og det er 3 uker siden. Anonymkode: 19140...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå