Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere tatt eggløsningstester hver dag men ikke fått positivt utslag men fremdeles blitt gravide? 

Anonymkode: 19140...2e6

Videoannonse
Annonse
Gjest Katteelskeren
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere tatt eggløsningstester hver dag men ikke fått positivt utslag men fremdeles blitt gravide? 

Har ikke blitt gravid, men jeg fikk ikke positiv el test denne syklusen, og fikk likevel påvist eggløsning under gynekologisk undersøkelse😊

Skrevet
3 minutter siden, Katteelskeren skrev:

Har ikke blitt gravid, men jeg fikk ikke positiv el test denne syklusen, og fikk likevel påvist eggløsning under gynekologisk undersøkelse😊

Så rart! Hvordan kan det ha seg? Jeg har tatt test hver dag i 3 uker nå, men bare negative tester. Begynner jo å lure om jeg i det hele tatt hR eggløsning😳

Skrevet

Har ikke skjedd med meg, men det kan så klart skje :) Noen har veldig kort LH topp, og kanskje bare noen timer én dag hvor de har mulighet for positive EL-tester. 

Anonymkode: 0e835...774

Gjest Katteelskeren
Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart! Hvordan kan det ha seg? Jeg har tatt test hver dag i 3 uker nå, men bare negative tester. Begynner jo å lure om jeg i det hele tatt hR eggløsning😳

Aner ikke😅 kanskje det er noe galt med testen akkurat den dagen man har LH toppen, eller at man har gått glipp av den.

Har aldri hatt problemer med å få positiv el test tidligere, men gynekologen viste meg hvor det hadde vært eggløsning så den har funnet sted. Veldig fasinerende å se. 

Endret av Katteelskeren
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri klart å få positiv eggløsningstest, men har klart å blitt gravid 2 ganger, så eggløsning må jeg jo ha hatt :P :) 

Anonymkode: 31c29...333

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri klart å få positiv eggløsningstest, men har klart å blitt gravid 2 ganger, så eggløsning må jeg jo ha hatt :P :) 

Men har du alltid tatt tester da? De gangene du ble gravid også?

Skrevet

Ja men gjorde det i den perioden hvor jeg trodde jeg hadde eggløsning. Ca. fra dag 9 - 16. Det viste seg at jeg hadde eggløsning veldig sent, og fikk heller ikke positiv graviditetstest før nesten 2 uker etter IKM. Når begynner du å teste i syklusen?

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har du alltid tatt tester da? De gangene du ble gravid også?

Ja men gjorde det i den perioden hvor jeg trodde jeg hadde eggløsning. Ca. fra dag 9 - 16. Det viste seg at jeg hadde eggløsning veldig sent, og fikk heller ikke positiv graviditetstest før nesten 2 uker etter IKM. Når begynner du å teste i syklusen?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å teste ganske tidlig etter mensen var over😅 ikke fått utslag ennå og det er 3 uker siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...