AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 I fjor søkte jeg i midten av januar og da var jeg tydeligvis for sent ute ifølge dem som svarte meg, så i år søker jeg i desember. Noen flere tips? Jeg er student og studerer borte fra hjembygda så å gå rundt med søknader går ikke, må dermed sende via mail eller ringe. Jeg har også tidligere hatt sommerjobb/deltidsjobb, men denne gikk konkurs, og i fjor satt jeg altså uten jobb fordi jeg var for sent ute. Anonymkode: 1c30a...ba9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Send åpne søknader, ikke ta for mye ferie. Anonymkode: 270ec...deb
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send åpne søknader, ikke ta for mye ferie. Anonymkode: 270ec...deb Ferie trenger jeg ikke, men siste eksamen er gjerne rundt 25. juni som er noe sent. Jeg fikk et tilbud om å starte i mai i fjor, men det gikk ikke mtp på pendling og eksamen ts Anonymkode: 1c30a...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå