Gå til innhold

Vaskemaskin med tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en kombinert vask og tørk maskin som de faktisk er fornøyd med og kan anbefale? 

Hørt mye kritikk om disse maskinene, men det er kanskje noen merker som faktisk fungerer bra...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en AEG kombinert. Bruker tørke funksjonen lite. Problemet er at kapasiteten på tørk er for liten. Men om det er noen enkelt plagg jeg trenger vasket og tørket hurtig er det greit. 

Jeg har god plass til å henge opp tørk, og hvis jeg ikke hadde det nok tørke funksjonen vært mer brukt. 

Men om du har plass ville jeg nok hatt en egen tørkemaskin. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er funkjonshemmet og klarer derfor ikke å henge opp klær selv. Jeg har maskinen fra Beko og er superfornøyd med den. Utrolig enkelt. Men programmene tar lang tid. vask og tørk tar 5 t og 30 min.  

Anonymkode: fa46a...634

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, stan skrev:

Har en AEG kombinert. Bruker tørke funksjonen lite. Problemet er at kapasiteten på tørk er for liten. Men om det er noen enkelt plagg jeg trenger vasket og tørket hurtig er det greit. 

Jeg har god plass til å henge opp tørk, og hvis jeg ikke hadde det nok tørke funksjonen vært mer brukt. 

Men om du har plass ville jeg nok hatt en egen tørkemaskin. 

Ser AEG har flere kombinert, men det er sikkert den som tar 4 kg på tørk. Det er litt lite, ja. Ville hatt en litt større. Har plass til egen tørketrommel, men helst ikke. 

Skrevet

Er man mer enn 1 person så holder rett og slett ikke kombimaskiner. Er lite tøy som kan tørkes, så vasken blir da liten. Når vask + tørk tar 3 timer, blir 5 timer på mindre tøy rett og slett alt for mye. 

Anonymkode: b4f8e...ec6

Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man mer enn 1 person så holder rett og slett ikke kombimaskiner. Er lite tøy som kan tørkes, så vasken blir da liten. Når vask + tørk tar 3 timer, blir 5 timer på mindre tøy rett og slett alt for mye. 

Anonymkode: b4f8e...ec6

Vi er to personer, men det blir jo bare noen klær som kommer til å tørkes i maskinen. Kanskje håndklær og undertøy. Sengetøy. Resten vil nok bli hengt opp til tørk. Har aldri hatt tørketrommel før. Men vaskemaskinen må muligens byttes ut nå, så nå vurderer jeg kombi. 

Det finnes mange forskjellig maskiner som har høyere kapasitet. 

Endret av Jolen77
Lagt til mer kommentar
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er funkjonshemmet og klarer derfor ikke å henge opp klær selv. Jeg har maskinen fra Beko og er superfornøyd med den. Utrolig enkelt. Men programmene tar lang tid. vask og tørk tar 5 t og 30 min.  

Anonymkode: fa46a...634

Takk for tips! Har leddgikt, så enkelte dager så har jeg litt vansker med å henge opp selv. Det var lang tid den brukte, ja. Den vaskemaskinen vi har nå bruker nesten 3 timer på en 60 graders vask. Så det er kanskje så lang tid de fleste bruker... Men noen programmer på vår bruker ikke så langtid. Så det varierer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...