Gå til innhold

Mageplastikk og piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok mageplastikk i fjor og prøvde meg meg på piercing tre måneder etterpå. Dette var ikke helt vellykket da piercinghullet grodde igjen etter et par måneder. Spurte legen min om det var mulighet for å ta piercing nå når det er gått ett år. Han sa at jeg måtte bare prøve, men det var veldig ofte at hullet grodde igjen da det for det meste er hud rundt navlen, ikke noe kjøtt.

Er interessert i å høre fra andre som har tatt både mageplastikk og piercing - har du din piercing enda??

Har veldig lyst å ta på ny, men det er så dumt om den og gror igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. lurer bare på den mageplastikken du har tatt? skal nemlig ta fettsuging både på mage og hofter.er det bare fettsuging du har tatt eller fjernet hud og? både gruer og gleder meg. gruer meg til operasjonen,gleder meg til resultatet.var det smertefult å etter operasjonen?fikk du lokkalbedøvelse? isåfall gikk det greit? syns det høres ekkelt ut å ligge der å være våken gjennom alt.. hadde vært fint om du kunne svare meg.lurer så fælt skjønner du :-)

Skrevet

Jeg hadde piercing i navlen. Hadde hatt den i over 1 år da jeg mistet kulen som holdt sammen ringen i dusjen. Hullet ble betent og grodde igjen i løpet av et par dager.

Kommer aldri til å ta piercing der igjen.

Skrevet

Dumt du ikke var pålogget så kunne jeg sendt deg en pm, men jeg skal svare her.

Jeg la meg under kniven i fjor. Bare husk en ting - hvis du er kraftig, så blir du ikke tynn av mageplastikk.

* Fettsugde først ridebukslårene (har fortsatt store lår, men nå går de liksom rett ned, de har ikke de store kulene på yttersiden....)

* Samtidig som jeg tok lårene fettsugde han litt ved nedre ryggen for at han skulle kunne stramme bedre under bukplastikken

* Uken etter fettsugde jeg magen og tok bukplastikk - de fjernet 27 cm med hud på magen min.

Jeg hadde lokalbedøvelse, men var ikke våken - du får noe som du sovner på - i allefall sov jeg. Var litt vondt å ta bedøvelsen i lårene syntes jeg, men man må jo lide for skjønnheten.

Tiden etterpå var ikke så ille - litt stiv og støl, og vondt for å reise meg de første dagene, men ellers var det greit. Når jeg tok lårene "lakk" jeg en del de første dagene, så det er viktig å ha på seg noen en ikke er så redd for i tilfelle væsken ikke går vekk i vask. Ødela og noen håndklær som jeg lå på på sofaen. Fikk med meg plastdekke som jeg brukte i sofaen og i sengen, men jeg dekket det med håndklær slik at det var bedre å ligge på. Kan jo kjøpe deg ett billig fleece teppe og ligge på.

Hevelsen varer jo en stund, og jeg er ikke tynn rundt livet etter mageplastikken (det må jeg trene bort!!), men bare det å være "flat" på magen, slippe hengehuden som skulle skjules under store lange plagg.

Lykke til - det er verdt det!!!

Skulle du ha flere spørsmål er det bare å ta kontakt, så skal jeg svare så godt jeg kan.

Gjest gjest1
Skrevet

Piercing i navlen gror igjen utrolig fort om man fjerner smykket. Jeg har hatt min i mange år, men tar jeg ut smykket en dag eller to er det vanskelig å sette inn igjen. Hudkanalen kollapser fort.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...