Frk.Perle Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Jeg våknet først midt på natten av at hjertet mitt slo veldig hardt etter at jeg hadde hatt en litt ubehagelig drøm. Jeg syns det var utrolig ekkelt, men sovnet igjen etterhvert da jeg tenkte at jeg sikkert hadde reagert fysisk fordi jeg drømte det jeg gjorde. I neste drøm var jeg på stedet jeg vokste opp, i en ukjent leilighet hvor det var to menn. Han ene var bindt fast på en stol, og han andre var på vei til å straffe han. Idet jeg sniker meg ut av døra ser jeg at mannen i stolen blir drept med en øks. Jeg blir helt forskrekket og løper avgårde i frykt for at han skal drepe meg også. Jeg kommer til en plass hvor jeg er nødt til å ta et valg Om hvilken vei jeg skal løpe. Jeg velger en vei og løper lett til beins videre. Etterhvert begynner jeg å løpe i lufta bortover på vei inn i et hvitt lys. Jeg tenker at «nå dør jeg, men Det vil jeg absolutt ikke» så jeg kjempe imot alt jeg kan og bråvåkner. Jeg ble kjemperedd, og jeg sliter fra før av med sterk dødsangst. Jeg vurderte å reise på legevakta for å sjekke om jeg faktisk holder på å dø. Jeg søkte litt på nettet for å lese litt dette og fant jo noen som hadde opplevd å ha drømt at de døde. Men er det flere som har opplevd sånn? Jeg sovnet igjen etterhvert og hadde nok en ubehagelig drøm. Jeg kjenner jeg er full av angst og har det virkelig ikke bra nå. 😔 jeg har vært veldig sliten i det siste og er redd for at kroppen min ikke orker mer😟 høres kanskje helt fjernt og tåpelig ut for noen, men sånn er det altså for meg..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Sin egen død i drømmer er et symbol på endring. En endret situasjon. Noe som snus på hodet. Du drømte du måtte ta et valg. Du må foreta et veivalg i livet. Dette valget fører til en endring for deg - det gamle dør, men noe nytt blir født. Lyset er ikke farlig. Noen tror lyset i drømmen kan føre til andre dimensjoner, eller ut-av-kroppen opplevelser. Men du dør ikke. Prøv å fly inn i lyset og se hva som skjer? Du dør altså ikke. Noen tror denne følelsen kan komme av søvn-paralyse. Hvis du er veldig sliten for tiden så kan søvnparalyse ha oppstått under søvnen. Hvis du ellers er full av angst i det våkne, daglige liv, vil angsten også gi seg uttrykk i dramatiske, angstfylte drømmer, desverre. Anonymkode: b521c...6ca
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Har drømt at jeg har dødd flere ganger. Husker bare slutten på drømmene og jeg dør på ulike måter hver gang. Hver gang blir jeg kjemperedd og tror at jeg faktisk dør. Anonymkode: c9907...f65
Frk.Perle Skrevet 10. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2018 Takk for svar! Jeg er litt roligere nå, men hadde en helt forferdelig dag i går hvor jeg var helt nervevrak.. «Godt» å høre om flere som har drømt om sånt. Og etter jeg hadde lagt meg i går så klarte jeg å tenke litt mer rasjonelt og sovnet ganske fort.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Død i en drøm betyr sjeldent eller aldri at du dør i virkelig liv. Det kan bety avslutning av en viktig fase i ditt liv eller en del av personligheten din som du har begravd fordi du har utviklet deg Anonymkode: 01610...f66
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 Jeg har dødd i bilkræsj på brutalt vis, overlevd ekstrem bilkræsj, blitt drept av dinosaurer etter å ha hørt de spise mora og faren min og masse annet. Ser på det som mareritt bare, ikke verre enn det Anonymkode: 27cd2...afd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå