AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Jeg er interessert i en bil som forhandleren har innrømt er «ukurant» å bli kvitt. Bilen er for spesielt interesserte (for å si det mildt). Forhandleren sa også det var vanskelig å sette pris siden det er få av dem. Den har også høy km og er oppi årene uten å nærme seg veteran. Nå har den stått til salgs lenge. Jeg tør ikke å betale prisforlangende for denne når ikke engang forhandler får solgt til den prisen. Kanskje vil jeg selv selge, og da kan jeg ikke bli sittende med den. Hvor mye kan jeg prøve på å få bilen ned i pris? De vil ha litt over 300k. Anonymkode: c95e2...c7f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Kan du ikke bare gi et bud på en sum som er lavere enn det du er villig til å gi? 🤔 Anonymkode: 6246c...e8f
MissAlba Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Helt innafor å prute ned 10-15 prosent.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 By 220 også kommer forhandler sikkert med motbud. Anonymkode: d3ee6...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå