lemoncake Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Opplever iblant at vaskemaskin ikke sentrifugerer. Skjer ikke alltid og nå sist virker det som om sengetøyet jeg vasket ble litt sentrifugert, men var ganske vått da jeg skulle henge det opp. Tenker det kan være programfeil, men kan det være andre årsaker vi bør sjekke?
Cata Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Har du sjekket lofilteret? Ser for meg at det kan være problematisk å få ut vann hvis det er tilnærmet tett.
lemoncake Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Cata skrev: Har du sjekket lofilteret? Ser for meg at det kan være problematisk å få ut vann hvis det er tilnærmet tett. Ikke nå har vi gjort det, men det er ikke veldig lenge siden. Da var det ingenting der. Sjelden det er noe å finne der, men absolutt verdt en sjekk før vi må evt må kjøpe ny. Så det skal jeg undersøke 👍😊
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Aeg maskin? Anonymkode: 00cdf...52c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Prøv ett annet program, og se om den sentrifuger på det. Og tøm eventuell slangen under maskina for vann. Anonymkode: eedf1...762
lemoncake Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Aeg maskin? Anonymkode: 00cdf...52c Nei, Siemens.
lemoncake Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, Cata skrev: Har du sjekket lofilteret? Ser for meg at det kan være problematisk å få ut vann hvis det er tilnærmet tett. Det kan være du har rett i dette. Fikk min samboer til å sjekke lofilteret i sted. Han sa det var litt mye skit der. Så da håper jeg det var det som var grunnen og at vi slipper å kjøpe ny maskin nå rett før jul. 😄👍
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 Vår sentrifugerer ikke som den skal om vi har for mye i maskinen. Det blir rett og slett for tungt. Anonymkode: 63066...6f2
absinthia Skrevet 9. desember 2018 #9 Skrevet 9. desember 2018 Da dette skjedde med vår, viste det seg at det var for lav spenning på strømnettet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #10 Skrevet 9. desember 2018 Maskinen vil ikke sentrifugere hvis vasken lager ubalanse i trommelen Anonymkode: 1b399...6d9
lemoncake Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vår sentrifugerer ikke som den skal om vi har for mye i maskinen. Det blir rett og slett for tungt. Anonymkode: 63066...6f2 Vi hadde kun sengesett og laken i maskinen i den siste maskinen. Dynetrekk til dobbeldyne + to putevar og et stort laken. Det skal ikke være for mye og i denne maskinen har vi vasket dette mange ganger. Så tror ikke det er grunnen. Men takk for tipset. 😊
lemoncake Skrevet 9. desember 2018 Forfatter #12 Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Maskinen vil ikke sentrifugere hvis vasken lager ubalanse i trommelen Anonymkode: 1b399...6d9 Ok. Har ikke opplevd dette før de siste månedene. Det skjer sånn av og til. Varibel mengde med klær i maskinen også når det har oppstått. Og forskjellige program mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå