AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 Er det å være glad i sex, eller å ikke like sex? Eller på en annen måte, ofte sex eller lite sex? Anonymkode: 0bcc6...08b
Trolltunge Skrevet 9. desember 2018 #2 Skrevet 9. desember 2018 Jeg tenker på det å være seksuelt frisinnet som noe som ikke bare gjelder en selv, men også å akseptere andres seksualitet, uten å fordømme. Altså kan man være seksuelt frisinnet selv om man ikke ønsker å drive med SM, trekant, anal og så videre selv. Det er ingen kryssliste for hva man er med på for å være seksuelt frisinnet, det går mer på holdning. Man aksepterer at andre har sin seksualitet og sine lyster, og partnere som deler dette, og man aksepterer egen seksualitet og egne lyster. Da er man seksuelt frisinnet. Mener jeg. Man trenger imidlertid ikke å akseptere ting som skader andre for å være det, og har man en partner som ikke ønsker å drive ting så langt som deg, så respekterer man de grensene. Eller finner seg en partner som passer bedre. For å kunne kalles seksuelt frisinnet må man respektere både seg selv og andre.
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 For meg er det å være seksuelt frisinnet å akseptere at folk har forskjellige ønsker og behov, og at en selv samtidig er mer nysgjerrig enn dømmende i forhold til mennesker som tenker annerledes. Og, som det sies over, det betyr ikke at en ukritisk skal si ja til alt.
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 7 timer siden, Borgny skrev: Jeg fant ikke min seksualitet før jeg var 34 da jeg møtte en gresk sjømann som virkelig rystet min verden .. han kunne gi meg over tjue orgasmer på en kveld han læte meg at jeg måtte tørre å slippe kroppen fri og være åpen for nye impulser (eller, im"pølser", hvis du skjlønner hva jeg mener ) og etter jeg fødde hans barn har jeg vært med på det meste når det gjelder sex , ingen fordommer mot noe, så lenge man ikke skader hverandre og har det gøy kos deg med sexen Klem Borgny Så lenge en våger å snakke om det og blir enige så bør det meste prøves minst en gang....... Vær fri og våg------
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 7 timer siden, Trolltunge skrev: Jeg tenker på det å være seksuelt frisinnet som noe som ikke bare gjelder en selv, men også å akseptere andres seksualitet, uten å fordømme. Altså kan man være seksuelt frisinnet selv om man ikke ønsker å drive med SM, trekant, anal og så videre selv. Det er ingen kryssliste for hva man er med på for å være seksuelt frisinnet, det går mer på holdning. Man aksepterer at andre har sin seksualitet og sine lyster, og partnere som deler dette, og man aksepterer egen seksualitet og egne lyster. Da er man seksuelt frisinnet. Mener jeg. Man trenger imidlertid ikke å akseptere ting som skader andre for å være det, og har man en partner som ikke ønsker å drive ting så langt som deg, så respekterer man de grensene. Eller finner seg en partner som passer bedre. For å kunne kalles seksuelt frisinnet må man respektere både seg selv og andre. Respekt er kjempe viktig Samt å våge å slippe seg fri 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå