Gjest gjest- silje Skrevet 9. desember 2018 #1 Skrevet 9. desember 2018 (endret) Jeg har noen få linjer under øynene og alle foundationene (flytende) jeg har prøvd den siste tiden fremhever disse. Jeg ser faktisk yngre ut - uten noen ting rundt øynene, men har ikke så jevn farge i resten av anisiktet, at jeg klarer å gå uten foundation. Noen som har noen tips til god foundation som ikke fremhever linjer? Er 31 år, hvis det har noe å si 🙂 Endret 9. desember 2018 av gjest- silje
faraniva Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 (endret) Foundation er en kjempestor jungel og desverre så individuelt at det hjelper ikke med å gi konkrete tips med mindre man har eksagt samme hudtype og hudproblem. Det som er perfekt på noen kan se jævlig ut på andre. Det kommer an på hudtype, tørr, fet, osv. Og påføringsmetode, fingre, børste eller svamp. Og underlag, som hvilken toner, fuktighetskrem og evn primer man har. Og alle disse feltene er individuelle kombinasjoner så for å finne den perfekte for seg må man gjerne gjennom drøssevis av alternativer og måter, eller ha sinnsykt flaks. Det jeg KAN tipse deg om er å prøve med mineralpudder istedet, det legger seg gjerne ikke i kriker og rynker som flytende foundation gjør. Funker ikke det så vil jeg anbefale deg å se på YouTube, der er det mange metoder for å bli kvitt under-eye creases som det kalles, i sminken. Disse tipsene går ut på påføringsmetode med settingpudder som "buffes"/trykkes inn. Du kan evn også prøve en primer du "klapper" lett på huden der og før du legger på sminken. Ellers, spør deg selv om du virkelig trenger foundation? Hvis huden din er jevn og fin så kan man se like sminket og fresh ut med bare et solpudder som jevner fargen og rouge, og evn bittelitt concealer i enkeltområder du er rød eller har merker. Du kan også prøve en CC cream istedet for foundation, det er color correcter og næringspleiende makeup/ansiktskrem. Endret 10. desember 2018 av faraniva
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Jeg kjøpte en før helgen på Vita. Jeg bruker egentlig foundation fra litt dyrere merker som jeg bestiller på nettet, men måtte ha en der og da. Siden det var kampanje på 99kr på alt fra Maybelline, endte jeg opp med denne. Den var overraskende bra, den inneholder serum så den legger seg veldig fint på huden og dekker fint. Jeg er 41 år. Anonymkode: 7ccfc...9bf 1
Nerine_ Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Prøv å sett foundationen med pudder der du har linjer, det kan hjelpe.
twig Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Av flytende liker jeg maybelline dream satin liquid foundation og fit me foundation, men foretrekker absolutt mineralpudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå