Gå til innhold

Kan du ha sex med en du ikke liker/er forelska i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? 

Og hvorfor gjør man det? 

Må dere tenne på personen eller er det bare fitte/penis for dere? 

Anonymkode: 6546b...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må like en person for å ha sex med han. Trenger ikke være forelsket, men må i det minste være ganske tiltrukket av han. 

Anonymkode: e5a54...5f4

• Liker 2
Skrevet

Ja, har en fuckfriend som har vært der over 2 år. Jeg tenner på sexn, med en gang vi må prate sammen innser jeg hvor lite jeg liker han. 

Anonymkode: 15da5...07d

• Liker 4
Skrevet

Det er fint mulig å ha sex eller et seksuelt forhold til en du ikke er forelsket i. Jeg må tenne på personen og helst ha et godt forhold utenfor sengen for å kunne ha sex, og jeg gjør det fordi jeg har lyst til det.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg klarer det fysisk, men ser ikke vitsen med å ha sex når det ikke er en god connection der  både fysisk og psykisk.

Endret av megda
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir ikke forelska og vil ikke være med de som er forelska i meg. Så ja, jeg kan ha sex med folk jeg ikke er forelska i.

Anonymkode: 6f60a...c88

Skrevet

Det har jeg hatt ja. Ekser jeg var ferdig med følelsesmessig, men som var grei nok til dekke det behovet. Sluttet imidlertid med slikt etterhvert, for den ene etter den andre tolket det da som at jeg fremdeles hadde følelser for dem. Vi kvinner kan jo ikke bare ha behov for sex... liksom. :P

Anonymkode: b5ab4...310

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må like en person for å ha sex med han. Trenger ikke være forelsket, men må i det minste være ganske tiltrukket av han. 

Anonymkode: e5a54...5f4

Samme her ....

Skrevet

Jeg trenger ikke å være forelsket og heller ikke like på en måte. Men jeg må være tiltrukket av han fysisk. Det er den eneste absolutte forutsetningen. Og ofte vil man jo like en man er tiltrukket av da, men ikke alltid. Forelsker meg veldig sjelden, så det har ikke så mye å si. Er kvinne.

Anonymkode: c8347...179

Skrevet

Svarer ja. Men best av alt er når kjærligheten er på plass. 

Anonymkode: 5024e...01d

Skrevet

Det kan jeg sikkert, men det må være et engangstilfelle i så fall. Dette fuckfrienderiet mange driver med skjønner jeg lite av. Man må da gå på akkord med seg selv og følelseslivet sitt når man holder på sånn over tid? De jeg kjenner som har fuckfriends virker i alle fall litt følelsesmessig avstumpet. Jeg tviler på at det blir lett for dem å ha et ordentlig godt fungerende forhold når de er blitt så vant til å skru av følelsene og bare knulle.

Skrevet

Går an å google "demiseksuell" og gjøre ei vurdering av deg sjøl utfra det. Litt interessant :)

• Liker 1
Skrevet

Trodde jeg måtte like personen helt til jeg møtte han forrige jeg hadde som ff..ikke bare fikk jeg opplevelsen av å virkelig mislike og bli provosert av den jeg hadde sex med, jeg lærte også at den sexen kan være virkelig bra. Dyrisk!!!

Så ikke fortell meg at sex alltid er best med følelser. Totalopplevelsen inkludert stunden etterpå kanskje, men ikke nødvendigvis sexen i seg selv. 

Anonymkode: 9fd33...4d1

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg måtte like personen helt til jeg møtte han forrige jeg hadde som ff..ikke bare fikk jeg opplevelsen av å virkelig mislike og bli provosert av den jeg hadde sex med, jeg lærte også at den sexen kan være virkelig bra. Dyrisk!!!

Så ikke fortell meg at sex alltid er best med følelser. Totalopplevelsen inkludert stunden etterpå kanskje, men ikke nødvendigvis sexen i seg selv. 

Anonymkode: 9fd33...4d1

Kan være rå deilig og dyrisk den sexen ja

Skrevet

Trenger ikke være forelsket for å ha sex, men jeg må være tiltrukket av han. For meg handler det både om personlighet, væremåte, utseende og seksuell kjemi. Jeg har ikke hatt one night stands på mange, mange år, og de fleste jeg har hatt sex med har vært/er kamerater av meg. Da har det ofte vært en liten gnist der som har utløst det seksuelle forholdet, men ikke nok til at jeg vil kalle det forelskelse. 

Anonymkode: 50181...3e1

Gjest fitteslikker
Skrevet

Hun og jeg er godt voksne og gode venner
trenger ikke å være kjærester 
har det fint sammen.  

Skrevet

Hadde ikke klart å ha sex med ei jeg ikke liker.

Jeg må like vedkommende og tenne på henne, men det behøver ikke være noen forelskelse inne i bildet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg må like han, i form av at jeg finner han tiltrekkende og at han virker som en ok fyr. Men trenger ikke ha kjærlighetsfølelser for han. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis forelska, men har prøvd å ha sex med jenter jeg ikke har hatt noe kjemi/connection med og det gir meg veldig lite.

Anonymkode: d9505...472

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...