AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Hei! Sliter litt med å få det å ri til å funke med partneren jeg har nå. Før han har jeg aldri ridd (ikke så veldig mye seksuell erfaring generelt før ham), så vet ikke om det hadde funket bedre med noen andre for den saks skyld. Uansett, problemet slik jeg ser det ligger i at hvis jeg skal ri og nyte det selv så er det mer "fram og tilbake" slik at klitten blir stimulert. Problemet er da at han blir slapp etter en liten stund(selv om han sier han nyter det). Skal jeg ri slik at han ikke blir slapp må jeg ri stort sett opp og ned, og det får ikke jeg noe særlig ut av. Det at jeg blir sliten har aldri vært noe problem, fordi vi holder aldri på i den posisjonen så lenge at jeg blir sliten uansett. Enten så blir han slapp, eller så ser han at jeg ikke egentlig nyter det, og initierer bytte av posisjon. Hvis jeg jobber i høyden (altså for ham) så blir det bedre (slik at jeg nyter penetrasjonen og det treffer bra) når han støter mot meg, men vi har litt forskjellig rytme så selv om vi matcher bra i begynnelsen så er han hakket raskere enn meg, slik at hele greia bare blir rot etter bare rundt 10 støt og så ender vi opp med å bytte posisjon fordi begge er for utålmodige. Det jeg lurer på er om noen av dere har noen tips for å få det til å funke? Anonymkode: 4ba5b...15f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Sett på musikk med passe tempo og bruk takten i musikken?:) Hva angår det som føles best for det og best for han, hva med å variere på det? Kanskje det hjelper om han sitter litt mer opp når du rir? Anonymkode: 7817d...b53
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Her funker det best frem og tilbake, opp og ned blir bare for slitsomt. Prøv å bruke hoftene slik at du lener deg så langt frem som mulig, og så heeelt inntil, om du skjønner? Jeg kommer bare hvis jeg er på toppen, så vi starter ofte der, også bytter vi kanskke stilling eller så får han kjøre på så raskt han føler for før han kommer. Et tips for å holde han tent mens du rir han kan være å kysse han på nakken, kinnet eller munnen. Engasjer han, få han til å ta deg på puppene og klype deg i niplene! Anonymkode: 6e7c0...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå