AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Noen som har gode forslag til julegave? Jente midt i tenårene, hadde vært så gøy å komme med noe hun blir glad for som hun ikke hadde forventet😊 Anonymkode: afed6...ad8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Umulig å si med mindre du forteller om interessene hennes. Anonymkode: c5558...417 1
FabFeb Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Veldig fin: Til Ungdommen av Linn Skåber. Litt sjokkerende, men et friskt pust og sårt tiltrengt kontrast til filterfjes på Instagram: boka til Maria Pasenau. Sistnevnte kan bety noen lettere sjokkerte voksne. Når det er sagt: hvilken relasjon og hvilken prisklasse? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Teaterbilletter 😄 Anonymkode: e59e8...9ae
Elán Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Gavekort på kino? Sminke, parfyme, turutstyr, treningsutstyr, hobbyartikler (tegning, maling eller lignende). Er hun i den alderen hun snart skal flytte for seg selv kan kopper og kar være et alternativ.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Takk for svar😊 hun har ingen spesielle hobbyer, opptatt av klær og sminke osv. Derfor også så vanskelig å finne noe spesielt😊 relasjon; bonusdatter. Pris; ikke noe spesielle tanker her Ts Anonymkode: afed6...ad8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 Har fått ønskeliste fra en tenåring, to bøker; jenteklubben (Hun fra skam er medforfatter) og Simon og homosapiens agendaen. Sesongprodukter fra body shop er visst og populært! Er så glad hun ønsker seg bøker!! Anonymkode: a305f...d4b
SoWhat? Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 Til tanteungen min på 15 lagde jeg en hefte med info om moren på samme alder. Printa ut bilder av favorittmusikk, interesser, og gutter hun likte. Det ble med en del opplysninger om alt. Om artister, mote osv. Skrev litt om morens favorittutrykk, vaner osv. Rett og slett en del om hvordan moren var på hennes alder. Kjøpte sånn liten perm som jeg pyntet med div på utsiden, og et bilde av moren og et bilde av tanteungen. Jeg hadde veldig dårlig råd den julen der, så måtte finne på noe som ikke kostet så mye. Ideen slo bare ned i meg da jeg tenkte over hvordan søsteren min var på den tiden 🙂 og at hun virket til å ha glemt hvordan det var å være 15 år 🙂 Den permen ble det mye latter av. Fra både datter og mor, og ektemann også 😄 I år gir jeg samme til mine tre nevøer og ene niese. Men jeg har bedre råd nå, så de får kontanter utenom. Vet ikke om du likte ideen, men det blir ihverfall en overraskende gave. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 15 minutter siden, SoWhat? skrev: Til tanteungen min på 15 lagde jeg en hefte med info om moren på samme alder. Printa ut bilder av favorittmusikk, interesser, og gutter hun likte. Det ble med en del opplysninger om alt. Om artister, mote osv. Skrev litt om morens favorittutrykk, vaner osv. Rett og slett en del om hvordan moren var på hennes alder. Kjøpte sånn liten perm som jeg pyntet med div på utsiden, og et bilde av moren og et bilde av tanteungen. Jeg hadde veldig dårlig råd den julen der, så måtte finne på noe som ikke kostet så mye. Ideen slo bare ned i meg da jeg tenkte over hvordan søsteren min var på den tiden 🙂 og at hun virket til å ha glemt hvordan det var å være 15 år 🙂 Den permen ble det mye latter av. Fra både datter og mor, og ektemann også 😄 I år gir jeg samme til mine tre nevøer og ene niese. Men jeg har bedre råd nå, så de får kontanter utenom. Vet ikke om du likte ideen, men det blir ihverfall en overraskende gave. Veldig god ide😊 hørtes gøy ut! Anonymkode: afed6...ad8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #10 Skrevet 8. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått ønskeliste fra en tenåring, to bøker; jenteklubben (Hun fra skam er medforfatter) og Simon og homosapiens agendaen. Sesongprodukter fra body shop er visst og populært! Er så glad hun ønsker seg bøker!! Anonymkode: a305f...d4b Supert med tips om bøker😊 Anonymkode: afed6...ad8
SoWhat? Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig god ide😊 hørtes gøy ut! Anonymkode: afed6...ad8 Takk for det 🙂 moter og musikk osv forandrer seg ganske mye på noen år. Og så er det mange foreldre som glemmer hvordan de selv var. Helt typisk 😄
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 31 minutter siden, SoWhat? skrev: Takk for det 🙂 moter og musikk osv forandrer seg ganske mye på noen år. Og så er det mange foreldre som glemmer hvordan de selv var. Helt typisk 😄 Absolutt, og her kan jeg jo kjøre sammenligning med faren som kanskje er desto morsommere😂 Anonymkode: afed6...ad8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 52 minutter siden, SoWhat? skrev: Til tanteungen min på 15 lagde jeg en hefte med info om moren på samme alder. Printa ut bilder av favorittmusikk, interesser, og gutter hun likte. Det ble med en del opplysninger om alt. Om artister, mote osv. Skrev litt om morens favorittutrykk, vaner osv. Rett og slett en del om hvordan moren var på hennes alder. Kjøpte sånn liten perm som jeg pyntet med div på utsiden, og et bilde av moren og et bilde av tanteungen. Jeg hadde veldig dårlig råd den julen der, så måtte finne på noe som ikke kostet så mye. Ideen slo bare ned i meg da jeg tenkte over hvordan søsteren min var på den tiden 🙂 og at hun virket til å ha glemt hvordan det var å være 15 år 🙂 Den permen ble det mye latter av. Fra både datter og mor, og ektemann også 😄 I år gir jeg samme til mine tre nevøer og ene niese. Men jeg har bedre råd nå, så de får kontanter utenom. Vet ikke om du likte ideen, men det blir ihverfall en overraskende gave. Wow. Fikk tårer jeg, genial idee 🤗 Anonymkode: 1ede7...4f1
SoWhat? Skrevet 8. desember 2018 #14 Skrevet 8. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow. Fikk tårer jeg, genial idee 🤗 Anonymkode: 1ede7...4f1 Ok ? Så hyggelig å se altså 😄 sier ikke at det er godt å ha dårlig råd, for det går en til å svette. Men så må en bruke litt kreativitet da. Aldri så galt så godt for noe. Var usikker på om det var en grei gave, men det ble jo mye latter. Og søsteren min hadde glemt mye 😄
SoWhat? Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt, og her kan jeg jo kjøre sammenligning med faren som kanskje er desto morsommere😂 Anonymkode: afed6...ad8 👍
Chicci Skrevet 10. desember 2018 #16 Skrevet 10. desember 2018 Noen gode hodetelefoner og et par fine hansker 😄
Chicci Skrevet 10. desember 2018 #17 Skrevet 10. desember 2018 På 8.12.2018 den 23.40, AnonymBruker skrev: Har fått ønskeliste fra en tenåring, to bøker; jenteklubben (Hun fra skam er medforfatter) og Simon og homosapiens agendaen. Sesongprodukter fra body shop er visst og populært! Er så glad hun ønsker seg bøker!! Anonymkode: a305f...d4b Har du link til boka?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 Kan tipse om denne siden, masse gavetips til tenåring her: https://gavehjelp.org/gave-til-tenaring/ Anonymkode: f1c0e...020
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #19 Skrevet 11. desember 2018 Tenåringstantebarn (snart 16 år jenter) har i år fått adventskalender med sminke og Tassen følelseskål med godteri og penger. Datter til kjæresten (19 år): Karen blixen julepynt. Ellers er gavekort på kino som regel alltid populært. Eller konsertbiletter o.l. Anonymkode: 032c2...7ad
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #20 Skrevet 11. desember 2018 På 8.12.2018 den 23.21, AnonymBruker skrev: Noen som har gode forslag til julegave? Jente midt i tenårene, hadde vært så gøy å komme med noe hun blir glad for som hun ikke hadde forventet😊 Anonymkode: afed6...ad8 Har to tenårings jenter selv, den ene er veldig glad i bøker , den andre ikke. Men Air pods til Iphone, sminke , Glamglow gavepakke med hudpleie fra Kicks, klær. Klær og sminke er alltid populært, bøker men da kommer det jo an på hva hun liker å lese. Ellers hører vel ungdommen flest på spotify eller lignende. Penger er også populært, det får de ikke av meg, men alltid av mormor, onkel og andre i familien. Trådløs høyttaler til telefon er også på ønskeliste Anonymkode: 5c927...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå