Gå til innhold

Hvilke erstatninger har jeg krav på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vokst opp i grov omsorgssvikt med foreldre som ruset seg og satt meg i mange farlige situasjoner. Barnevernet ble varslet utallige ganger men gjorde ikke annet enn samtaler.  Jeg har idag varige mén og fått flere helseutfordringer pga av dette. F.eks ptsd og spiseforstyrrelse. Jeg går til psykolog. 

Noen som har peiling på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saksøk foreldrene dine for en million eller to, du har gode sjanser til å vinne.

Anonymkode: 28143...d53

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Saksøk foreldrene dine for en million eller to, du har gode sjanser til å vinne.

Anonymkode: 28143...d53

Mamma er ød, og pappa eier ikke noe. Han er hjemløs så tror ikke det er mulig. 

Endret av Prøver18
Feil i tekst
Skrevet

Hør med noen advokater. Alle tilbyr gratis 30 min kartleggingssamtale. Ta en runde blant flere advokater som har jobbet med barnevernssaker så får du vite sånn ca hvordan du ligger an.

Anonymkode: 43555...a97

• Liker 1
Skrevet

Erstatning fra kommunen for manglende inngripen fra barnevernet

Rettferdsvederlag fra Statens Sivilrettsforvaltning

Hør med feks Jurk- Gratis Juridisk rådgivning for kvinner om de kan føre saken for deg. Evt har du kanskje krav på fri rettshjelp.

Anonymkode: 93a4b...099

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Prøver18 skrev:

Jeg har vokst opp i grov omsorgssvikt med foreldre som ruset seg og satt meg i mange farlige situasjoner. Barnevernet ble varslet utallige ganger men gjorde ikke annet enn samtaler.  Jeg har idag varige mén og fått flere helseutfordringer pga av dette. F.eks ptsd og spiseforstyrrelse. Jeg går til psykolog. 

Noen som har peiling på dette?

Saken din må vurderes av advokat. 

Du har ikke automatisk rett på noen erstatninger, men du kan saksøke kommunen med de risikoene for å tape det medfører. 

Les om Mona Anita fra Stavangerområdet. Hennes sak har vært et eget Brennpunkt program på Nrk i høst.

Anonymkode: b81bd...088

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...