Prøver18 Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Jeg har vokst opp i grov omsorgssvikt med foreldre som ruset seg og satt meg i mange farlige situasjoner. Barnevernet ble varslet utallige ganger men gjorde ikke annet enn samtaler. Jeg har idag varige mén og fått flere helseutfordringer pga av dette. F.eks ptsd og spiseforstyrrelse. Jeg går til psykolog. Noen som har peiling på dette?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Saksøk foreldrene dine for en million eller to, du har gode sjanser til å vinne. Anonymkode: 28143...d53
Prøver18 Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2018 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Saksøk foreldrene dine for en million eller to, du har gode sjanser til å vinne. Anonymkode: 28143...d53 Mamma er ød, og pappa eier ikke noe. Han er hjemløs så tror ikke det er mulig. Endret 8. desember 2018 av Prøver18 Feil i tekst
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Hør med noen advokater. Alle tilbyr gratis 30 min kartleggingssamtale. Ta en runde blant flere advokater som har jobbet med barnevernssaker så får du vite sånn ca hvordan du ligger an. Anonymkode: 43555...a97 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Erstatning fra kommunen for manglende inngripen fra barnevernet Rettferdsvederlag fra Statens Sivilrettsforvaltning Hør med feks Jurk- Gratis Juridisk rådgivning for kvinner om de kan føre saken for deg. Evt har du kanskje krav på fri rettshjelp. Anonymkode: 93a4b...099 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, Prøver18 skrev: Jeg har vokst opp i grov omsorgssvikt med foreldre som ruset seg og satt meg i mange farlige situasjoner. Barnevernet ble varslet utallige ganger men gjorde ikke annet enn samtaler. Jeg har idag varige mén og fått flere helseutfordringer pga av dette. F.eks ptsd og spiseforstyrrelse. Jeg går til psykolog. Noen som har peiling på dette? Saken din må vurderes av advokat. Du har ikke automatisk rett på noen erstatninger, men du kan saksøke kommunen med de risikoene for å tape det medfører. Les om Mona Anita fra Stavangerområdet. Hennes sak har vært et eget Brennpunkt program på Nrk i høst. Anonymkode: b81bd...088 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå