AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 I bobla mi hjemme er alt godt. Jeg, mannen og ungene har laget et eget univers hvor vi følger våre veier, drømmer og ønsker. Vi slipper bare inn venner som fungerer godt med oss, og vi kan snakke fritt/være oss selv I bobla mi driver jeg med mange hobbyer, drar på turer og koser meg med mitt eget selskap. Kjernefamilien er også grei å ha med seg overalt, og er mine favorittmennesker. Utenfor boblen er mange sinte. Folk sier sårende ting og er ikke redde for å være slemme. Det er spesielt 3 kvinner som har et problem med meg, selv om jeg ikke prakker meg på dem. De viser meg at de er sinte og misfornøyde, selv om jeg smiler og er i møtekommende. Selv om jeg ikke gjør dem noe, så er de synlig irriterte. Noen av dem stikker også i meg, selv om jeg er hyggelig. Dette er bare noen av grunnene til at jeg til slutt skapte meg min boble verden. Det er ingen som sårer meg der, og jeg kan styre med mitt. Mange utenfor boblen min har havnet i problemer, til tross for at de ser ned på meg og at jeg lever mitt liv. Noen virker så bitre, og vrenger og vrir på det jeg sier.. Hvorfor tror dere folk i nærmiljøet blir slik overfor meg? Selv om jeg ikke plager dem, så fortsetter de å være uhyggelige mot meg når jeg tilfeldigvis treffer dem ute. Anonymkode: a86d3...88b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Fordelen med en egen boble er man ikke trenger å bry seg. Men for tankeeksprimentets skyld kan det tenkes at bobla i seg selv forsterker en distanse som irriterer andre folk. Folk liker ikke at andre lever "off the grid". Livsstilen er provoserende. Anonymkode: 06eb9...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Og kun bry seg om seg og sitt og sine, og sin indre krets av venner, kan for andre virke som om du eksluderer, og hvis andre egentlig ønsker å komme i kontakt med deg opplever å bare komme et lite stykke med deg, litt sånn hit, men ikke lenger, bekjenteskapet utvikler seg ikke til noe mer så vil jeg tro noen kan hende blir irriterte/sinte. Er nemlig ingen god følelese å føle seg avvist/ikke bra nok. Anonymkode: 37bf0...4e9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Har du spurt dem hvorfor de oppfører seg så ufint? Er mange som liker å bestemme hvordan andre skal leve sine liv, selv om de ikke har noen rett eller grunn. Folk elsker å dømme andre og snakke dritt. Gjør selv som jeg vil og blåser i hva andre mener. Livet mitt har blitt mye greiere og mindre stress etter jeg sluttet å bry meg. Anonymkode: 45d2a...ec3
Nevod Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Lever dere på nav, evt selvstendig næringsdrivende over nett? Regner med at barna har hjemmeskole?
Gjest shadowofthewind Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Jeg er i en boble for meg selv. Ingen venner, eller venner. Ingen som kan sprekke bobla mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå