Gå til innhold

Sier dere "jeg elsker deg"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Sier du og partneren din "jeg elsker deg" til hverandre? 

Min sier det aldri, eller vi har heller for så vidt ikke pleid å si akkurat det, men han sier han er glad i meg kanskje en gang i uka. Men etter at vi fikk barn så hører jeg at han sier "jeg elsker deg" til barna hver dag. 

Jeg er overlykkelig over at han sier det til barna, men kjenner at det er litt sårt for min egen del, som ikke får høre noe sånt.

Anonymkode: 7e322...303

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi veksler mellom elsker deg og glad i deg. Vi sier det nok begge mer til barna enn til hverandre, men vi er begge typen som viser kjærlighet mer på andre måter enn med ord.

Denne artikkelen er fin og forteller om ulike kjærlighetsspråk. Tror nok enkelte kan få litt aha-opplevelse der, særlig hvis de er ulike partneren sin. :) 

• Liker 2
Skrevet

Vi sier det sjeldent egentlig. Jeg tenker ikke så mye over det. Handlingene hans sier mer en ord :) 

Anonymkode: 5b6f5...794

Skrevet

Her sier vi det, helst hver dag. Som oftest på kvelden når vi legger oss :)

Jeg liker å si det, så jeg sier det oftest først. Jeg tror han i starten syns det ble litt for ofte sagt, for han var vel mer av typen som ville si det sjeldent for at det virkelig skulle gi mening. Jeg har litt den oppfatningen av at jeg elsker han hver dag, og vil gjerne si det. Også syns jeg det er en koselig avslutning på kvelden, med en nattasuss og "jeg elsker deg" før vi sovner. 

Anonymkode: 22170...2d7

Skrevet

Vi pleier ikke å si det. Dette med kjærlighetsspråk har en del for seg, syns jeg. Det er ikke naturlig å si "jeg elsker deg" for noen av oss, men jeg er ikke i tvil om at samboeren min elsker meg.

Anonymkode: b4684...244

Skrevet

Ja. Tok meg 6 måneder å si det, men nå er det normalt å si. 

Skrevet

Ja. Hver dag.  😍

Anonymkode: 92826...041

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Wonders skrev:

Ja. Tok meg 6 måneder å si det, men nå er det normalt å si. 

Det var jo ikke lenge.

Anonymkode: ab05a...e19

Skrevet

Flere ganger til dagen både til/fra mann og unger ❤️

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Ja. Flere ganger om dagen.

Skrevet

Vi har vært sammen 4 år og har barn. Aldri sagt jeg elsker deg til hverandre. 😬 etter så lang tid føles det så rart å plutselig skulle si det og. :ler: 

Anonymkode: 0ac5a...9d8

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke lenge.

Anonymkode: ab05a...e19

Når vi har sagt det nesten hver dag i 16 år, så var det rart at det to så lang tid i starten. 

Skrevet

Sier det når vi legger oss for kvelden. :) Brukte vel et år før vi følte det var riktig å si.  

Gjest BearMama
Skrevet

Handling betyr mer enn ord. Hvordan man behandler partner i hverdagen. Man kan si jeg elsker deg uten at det ligger så mye mer bak det enn en gammel vane. 

Jeg sier ikke ofte at jeg elsker mannen min. Jeg liker å si det mer sjeldent og så skal jeg føle det når jeg sier det. Mannen min sier det ofte og flere ganger for dagen. For meg blir det helt feil. Som at ordet jeg elsker det blir like mye brukt som hei og hadet.

Mens han føler for å si det mye og ofte, noe som er helt greit om han vil det, så jeg sier det ikke tilbake hver gang. Han vet grunnen og han godtar at jeg føler det sånn.

Jeg sier nok oftere at jeg elsker sønnen min, ikke sånn konstant der heller. Jeg viser det gjennom handling, kos, klem, kyss, lek og tull. Han kjenner nok inn til beinmargen at mamma elsker han mer enn alt. 

Skrevet

Mine foreldre har vært dårlig å si det til meg noe jeg syns har vært sårt. Så jeg sier det til mine barn helst hver dag om ikke mer. 

Anonymkode: 39b6a...ce0

Skrevet

Vi sier jeg elsker deg til hverandre flere ganger om dagen.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen 4 år og har barn. Aldri sagt jeg elsker deg til hverandre. 😬 etter så lang tid føles det så rart å plutselig skulle si det og. :ler: 

Samme her, bare at vi har vært sammen i 19 år🤪 Gift i 16 av dem. 

Anonymkode: c27c0...2d7

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, bare at vi har vært sammen i 19 år🤪 Gift i 16 av dem. 

Anonymkode: c27c0...2d7

Godt det ikke bare vi som er rare :ler:  

• Liker 1
Skrevet

Vi sier det til hverandre hver dag, ikke på autopilot, men vi har et godt forhold hvor vi har lett for å vise og uttrykke kjærlighet for hverandre og barnet vårt.

Skrevet

Stort sett daglig. Avstandsforhold, så vi pleier å skrive det da, men sier det når vi møtes :)

Anonymkode: c5254...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...