AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Hei! Jeg tror jeg fikk eggløsning en uke for sent. Hadde sånn type utflod jeg har når jeg har eggløsning, og den følelsen i livmoren. Det jeg lurer på er da mensen. Når skal den komme ift for sen eggløsning? Når den opprinnelig skulle ha kommet, eller avhengig av den siste? Har vanligvis 28 dager syklus. Virker veldig rart, for etter eggløsning pleier jeg å få hvit tørr utflod i trusa, og det hadde jeg som vanlig.. og plutselig fikk jeg "sånn slim" igjen, og så nå gått over til den hvite tørre.. Erfaringer Anyone? Anonymkode: 1b371...aeb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Det kan være at kroppen din prøvde å få til en el og ikke klarte det også gjorde et forsøk til og fikk det til. Da kan man få el slim to ganger. Vil tro mensen er en uke forsinket om el ble en uke forsinket. Anonymkode: bb1fe...0c3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Mensen kommer ca 14 dager etter EL Anonymkode: 9f47b...3fc
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Ville ikke stolt 100% på at eggløsning reellt var forsinket, selv om ting er litt anderledes i noen sykluser. Ville bare gått ut i fra vanlige sykluslengde enn så lenge. (Btw: Ibux og noen andre midler som brukes for senebetennesler osv er kjent for å påvirke/utsette/hindre eggløsning.) Anonymkode: 5dcf3...94f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke stolt 100% på at eggløsning reellt var forsinket, selv om ting er litt anderledes i noen sykluser. Ville bare gått ut i fra vanlige sykluslengde enn så lenge. (Btw: Ibux og noen andre midler som brukes for senebetennesler osv er kjent for å påvirke/utsette/hindre eggløsning.) Anonymkode: 5dcf3...94f Jeg har brukt store mengder smertestillende de siste ukene fordi jeg trakk en tann:) kinnet mitt ble helt herpa. Samtidig har jeg hatt en psykisk stressende uke. Makes sense:) Takk for svar alle sammen. Blir spennende å se når den kommer. Eller om den kommer:p Anonymkode: 1b371...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå