Gå til innhold

Når kommer mensen ved for sen eggløsning? Og etc..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg tror jeg fikk eggløsning en uke for sent. Hadde sånn type utflod jeg har når jeg har eggløsning, og den følelsen i livmoren. 

Det jeg lurer på er da mensen. Når skal den komme ift for sen eggløsning? Når den opprinnelig skulle ha kommet, eller avhengig av den siste? 

Har vanligvis 28 dager syklus. 

Virker veldig rart, for etter eggløsning pleier jeg å få hvit tørr utflod i trusa, og det hadde jeg som vanlig.. og plutselig fikk jeg "sånn slim" igjen, og så nå gått over til den hvite tørre.. 

Erfaringer Anyone?

Anonymkode: 1b371...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at kroppen din prøvde å få til en el og ikke klarte det også gjorde et forsøk til og fikk det til. Da kan man få el slim to ganger. 

Vil tro mensen er en uke forsinket om el ble en uke forsinket. 

Anonymkode: bb1fe...0c3

Skrevet

Mensen kommer ca 14 dager etter EL

Anonymkode: 9f47b...3fc

Skrevet

Ville ikke stolt 100% på at eggløsning reellt var forsinket, selv om ting er litt anderledes i noen sykluser. Ville bare gått ut i fra vanlige sykluslengde enn så lenge.

(Btw: Ibux og noen andre midler som brukes for senebetennesler osv er kjent for å påvirke/utsette/hindre eggløsning.)

Anonymkode: 5dcf3...94f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke stolt 100% på at eggløsning reellt var forsinket, selv om ting er litt anderledes i noen sykluser. Ville bare gått ut i fra vanlige sykluslengde enn så lenge.

(Btw: Ibux og noen andre midler som brukes for senebetennesler osv er kjent for å påvirke/utsette/hindre eggløsning.)

Anonymkode: 5dcf3...94f

Jeg har brukt store mengder smertestillende de siste ukene fordi jeg trakk en tann:) kinnet mitt ble helt herpa. Samtidig har jeg hatt en psykisk stressende uke. Makes sense:) 

Takk for svar alle sammen. Blir spennende å se når den kommer. Eller om den kommer:p

Anonymkode: 1b371...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...