Gå til innhold

Blir du preget av ufine kommentarer på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd å få noen spesielt negative eller regelrett ufine kommentarer mot deg på nettet? Går det i så fall inn på deg? Føler du at folk tar seg for mang friheter på internett?

Anonymkode: e3531...a63

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Ja, og noe har gått inn på meg, men jeg prøver å distansere meg og tenke at de ikke kjenner meg. 

Skrevet

Nei. Men da slike forumer var nye, kunne jeg nok bli såret. Men man lærer jo at det finnes mange tullinger på nett, som har det som hobby å prøve og irritere eller såre andre.

Anonymkode: e95c6...380

Skrevet

Nei, slike ting er ikke noe å bry seg om...              

Anonymkode: 468f9...6d2

• Liker 1
Skrevet

Nei, er for gammel til å bry meg om slikt. :) 

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått ett svar jeg ikke kan takle og legge bak meg.

Men nå skal det sies jeg er svært forsiktig med hva jeg tar opp her inne og på nett. Jeg leser mest på nettet. Legger lite ut. Og det jeg har lest andre har fått høre har gjort jeg har lært å ikke gjøre meg sårbar, på Internett og her.

Anonymkode: 88d60...73a

Skrevet

Jeg blir lei meg av og til, men nok oftere fly forbanna.

Skrevet

Ja, det har jeg. Og ja, det har gått inn på meg.

Skrevet

Nei akkurat det er noe jeg ikke bryr meg døyten om.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ennå ikke fått ett svar jeg ikke kan takle og legge bak meg.

Men nå skal det sies jeg er svært forsiktig med hva jeg tar opp her inne og på nett. Jeg leser mest på nettet. Legger lite ut. Og det jeg har lest andre har fått høre har gjort jeg har lært å ikke gjøre meg sårbar, på Internett og her.

Anonymkode: 88d60...73a

Dette har jeg også begynt å følge! Å heller lese, enn å publisere om meg selv. Veldig mange angriper TS i trådene. Forferdelig trist

Skrevet

Jeg begynte faktisk å gå til psykolog denne uken pga hets fra noen slemme menn på nettdatingsider/Tinder. Har fått drapstrusler og mange meldinger om at jeg er stygg og burde dø :( Er helt i kjelleren. Synd at det er så mange slemme menn i det landet her :( På KG er det også flere som har skrevet stygge ting. Kommer aldri over det. Men jeg er veldig lite aktiv her nå, etter råd fra psykolog. Jeg er sikkert den personen i Norge som har svakest psyke. Jeg begynner å gråte bare noen sier til meg at jeg er stygg, selv om jeg ikke kjenner de. 

Anonymkode: 7fa64...b46

Skrevet

Tenker ganske likt rundt ufine og mer konstruktivt skrevet kritikk. Tar det til etterretning når jeg tror jeg bør det. Ellers preller det bare av.

Anonymkode: dd38a...d18

Skrevet

Ikke nå lenger, men holder meg unna visse tema og oppretter ikke tråder om det. Jeg gidder heller ikke delta i tråder som jeg ser at kommer til å bli ufin og om jeg blir provosert så gidder jeg nesten aldri å delta da heller.

Jeg har vært her såpass lenge at det blir ganske forutsigbart også. Prøver heller å være saklig og hyggelig i tråder selv.

Jeg har blitt såret før når jeg har vært langt nede og prøvd å søke hjelp, men da tar jeg til meg negative ting og tar ting veldig personlig. Fant ut at jeg ikke kunne være her til jeg fant en måte å håndtere det på en bedre måte.

Anonymkode: 93490...30a

Skrevet

Nei, ser ingen grunn til å vektlegge andre sine meninger om meg når de ikke kjenner meg. Folk sier så mye merkelig at skal du høre på alle sammen så smelter holdet ditt til pudding. 

Om kritikken har en verdi, så kan jeg anerkjenne den, men blir aldri såret. man må lære seg å gi litt faen 

Skrevet

Negative ja. Ufine nei. En av de negative, eller spydige kan en si, gjorde at jeg faktisk begynte å tenke, og brukeren her hadde et godt poeng! Jeg ble litt satt ut over at det jeg har betraktet som normalt ikke er det. Har tenkt mye på det innlegget og hvor rett personen hadde  🤔 hm.

Folk tar seg mange friheter på nett ja. De tenker ikke over at det er mennesker bak tastaturet. Hvis en kan litt om kommunikasjon, så vet en hvor lite det verbale og skriftlige gir et riktig bilde av en. Fått hørt noen ganger at jeg ikke må være så sint, og så er sannheten at jeg sitter her og ler eller smiler. Gjerne av oppgitthet, men likevel....Får meg til å tenke litt på hvor jeg kunne misforstås. Eller om andre tolker feil. Det var en som skrev her at jeg måtte slutte å bli krenket på andres vegne 🙂 vedkommende hadde et poeng. Jeg må alltid forsvare hvis noen får for mye skitt, men krenket blir jeg ikke. Bare syns det må være en balanse. 

Gjest shadowofthewind
Skrevet

Ja, spesielt når de prøver beskrive meg som om de kjenner meg personlig. Det blir for dumt.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte faktisk å gå til psykolog denne uken pga hets fra noen slemme menn på nettdatingsider/Tinder. Har fått drapstrusler og mange meldinger om at jeg er stygg og burde dø :( Er helt i kjelleren. Synd at det er så mange slemme menn i det landet her :( På KG er det også flere som har skrevet stygge ting. Kommer aldri over det. Men jeg er veldig lite aktiv her nå, etter råd fra psykolog. Jeg er sikkert den personen i Norge som har svakest psyke. Jeg begynner å gråte bare noen sier til meg at jeg er stygg, selv om jeg ikke kjenner de. 

Anonymkode: 7fa64...b46

Du er verdifull for den du er. Og du, du er ikke svak❤️

Klem:klem:

Skrevet

Overhodet ikke. Hvor skulle jeg bli det? Det er jo jeg som skriver dem  😂

Anonymkode: 42e65...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...