AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Tenker på studie. Jeg har valgt feil, og nå aner jeg ikke hva jeg vil.. Det er så frustrerende, skulle ønske jeg bare kunne vite. Andre? Anonymkode: 81b20...26b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Jeg har en bachelor i markedsføringsledelse, går sykepleie nå og trives mye bedre 😊 Anonymkode: c6ba9...c8d
Knirke Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Ja, mange ganger. Skulle ønske jeg hadde tatt karriereveiledningstimer før jeg begynte å studere.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #4 Skrevet 9. desember 2018 Ja og nei siden jeg fikk brukt bacheloren min igjen, men ikke masteren. Tar ny master nå som forhåpentligvis gir jobb..Kunne ønske jeg visste hva som var fornuftig som ville gi jobb tidligere..Men det er aldri forsent å velge noe senere TS ☺ Snakke med karriereveileder kanskje? Anonymkode: b8cdd...a98
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Nja, jeg valgte på en måte feil. Jeg får brukt det til noe som er helt greit, men ønsker å bygge på med master innen et snevert felt i faget mitt. Men ts! Er du ferdig med utdanningen, eller har du lang tid igjen? Husk at det kommer nye regler f.o.m neste år om at man kun får omgjort lån til stipend om man fullfører graden. Hvis du vurderer å slutte midt i utdanningsløpet vil jeg anbefale å sjekke reglene med en gang i tilfelle det blir "for sent" å slutte neste år. Bare noe jeg kom til å tenke på Anonymkode: b4604...a87
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #6 Skrevet 9. desember 2018 Jeg tror ikke det er så inmari mange som er bombesikker på det de studerer. Men hvis du hopper av: ville gjort noe annet og unngått studielån, til du er på et sted der du er relativt sikker på hva du vil. Det er utrolig dumt å få masse studielån på halveise utdanninger. Det er en sånn ting man typisk ikke tenker på da, som blir skikkelig surt senere. Anonymkode: cf0f1...c86
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 Ja jeg valgte feil, to ganger. Begynte på sykepleien, og det føltes ikke helt riktig, oppdaget det da jeg begynte i praksis. Så sluttet jeg, hadde en pause på 1,5 år da jeg bare tok fag på universitet uten å bli klokere. Så begynte jeg igjen på sykepleien og gjorde den ferdig. Trivdes litt bedre denne gang. Men har ikke trivdes med jobb siden jeg ble ferdig, for ti år siden. Har prøvd litt forskjellig. Får spader av å kalle meg sykepleier, og det føles utrolig utakknemlig til tider. Får se hva jeg finner på videre, omskolering eller videreutdanning. Anonymkode: 829e2...d69
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 Har valgt å ikke jobbe. Trives mye bedre nå enn da jeg var i jobb. Anonymkode: 4eb1d...707
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 På 9.12.2018 den 3.46, AnonymBruker skrev: Men ts! Er du ferdig med utdanningen, eller har du lang tid igjen? Husk at det kommer nye regler f.o.m neste år om at man kun får omgjort lån til stipend om man fullfører graden. Hvis du vurderer å slutte midt i utdanningsløpet vil jeg anbefale å sjekke reglene med en gang i tilfelle det blir "for sent" å slutte neste år. Bare noe jeg kom til å tenke på Anonymkode: b4604...a87 Er dette vedtatt enda da? Ifølge innstillingen til forslaget er det flere representanter som er sterkt uenig i forslaget og mener at prosessen forut forslaget er svært mangelfull. Innstillingen til forslaget skal behandles 12. desember. Anonymkode: 4a9b4...bc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå