Gå til innhold

Folk forstår ikke når jeg tuller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kollegaene mine og andre folk enn venner forstår aldri når jeg tuller, selvom jeg sier ting med et smil og ler med ironi i stemmen.... folk svarer meg tilbake med alvor akkurat som at det jeg sa var alvorlig ment... er aldri noe personangrep eller noe som noen kan ta seg nær av så jeg skjønner ikke... f.eks igår når jeg var hos legen så så hun: oj, det kom opp her at du var 17 år, født i 2001! Så sa jeg: hehe, det betyr vel at jeg er 17 år fysisk da! 😄 så svarer hun: nei. Det er nok bare en feil. Skal vi se.... 

Flere som har det sånn? 

Anonymkode: af85c...cea

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Veldig slitsomt, mange av vennene mine blir till og med sure på meg..

Anonymkode: 7e6fa...c2f

• Liker 2
Skrevet

:klo:

Anonymkode: c4a9f...cc1

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke med vennene dine, men mulig legen din ler når noe faktisk er morsomt

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønte heller ikke spøken din

Anonymkode: aaeaf...f86

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke en spøk.. men det var jo selvfølgelig ikke ment alvorlig. Hun svarte meg sånn at jeg følte meg dum. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg tror jeg skjønte spøken, men den var ikke morsom.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her

Anonymkode: ef707...1aa

• Liker 1
Skrevet

Hvis det hos legen din er representativt for "humoren" din er det ikke så rart at du får dårlig respon. Det er ikke morsomt og det er sleezy..

Anonymkode: 26602...a04

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, megda skrev:

Vet ikke med vennene dine, men mulig legen din ler når noe faktisk er morsomt

Jeg skrev at dette ikke gjeller vennene mine. Er ikke poeng i å le av "spøken" heller for f.eks et eksempelet jeg kom med der var ikke sånn HAHA morsomt, men det går an å svare på en annen måte enn å nærmest dumme meg ut... går an å si: hehe, ja kanskje det! Enn: nei. Det er nok bare en feil. (Akkurat som jeg ikke vet det)

• Liker 18
Skrevet

Nå har du da en merkelig form for humor. Men likevel hadde jeg nok smilt litt dersom jeg var legen din, bare for høflighetens skyld liksom.

Anonymkode: e4307...45e

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg har ALDRI sagt at den var morsom, og jeg har ALDRI sagt at noen skal le, men det får an å ha litt humØr liksom... enn å bare være sur. 

• Liker 15
Skrevet

Jeg skrev at dette ikke gjeller vennene mine. Er ikke poeng i å le av "spøken" heller for f.eks et eksempelet jeg kom med der var ikke sånn HAHA morsomt, men det går an å svare på en annen måte enn å nærmest dumme meg ut... går an å si: hehe, ja kanskje det! Enn: nei. Det er nok bare en feil. (Akkurat som jeg ikke vet det)

Jeg tror jeg hadde svart på akkurat samme måte, rett og slett fordi jeg ikke hadde forstått at du prøvde å være morsom 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dårlig spøk, forstår at legen din ikke lo, men uansett er det ikke rette plassen å drive med morsomheter hos legen.

Skrevet

Nå har du da en merkelig form for humor. Men likevel hadde jeg nok smilt litt dersom jeg var legen din, bare for høflighetens skyld liksom.

Anonymkode: e4307...45e

Ja, men herregud, kan folk lese det jeg skriver, det er ikke humor, jeg er bare ikke 100% alvorlig hele tiden... 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Dårlig spøk, forstår at legen din ikke lo, men uansett er det ikke rette plassen å drive med morsomheter hos legen.

Det var ikke en humoristisk spøk. Som sagt 100 ganger her nå, så er dette bare et eksempel som jeg kom på fordi det er det siste som skjedde. Det får an å svare på en annen måte enn å dumme meg ut akkurat som jeg ikke visste at det bare var en feil. Var jo ikke akkurat meningen at hun skulle le seg ihjel, men bare noe jeg så i farta, går an å svare: ja, kanskje det! F.eks. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var ikke en humoristisk spøk. Som sagt 100 ganger her nå, så er dette bare et eksempel som jeg kom på fordi det er det siste som skjedde. Det får an å svare på en annen måte enn å dumme meg ut akkurat som jeg ikke visste at det bare var en feil. Var jo ikke akkurat meningen at hun skulle le seg ihjel, men bare noe jeg så i farta, går an å svare: ja, kanskje det! F.eks. 

Tenk at forumet her og legen din er i samme dårlige humør! herregud assa

men siden jeg er en spøkefugl selv - har du et eksempel der du faktisk prøvde å være morsom som kan brukes som et bedre eksempel?

• Liker 9
Skrevet

Herregud folk over her ass. Hadde faktisk smilt litt ihvertfall, er sånn jeg pleier å si så og jeg syns jeg er veldig morsom 😎

Anonymkode: 6a6dc...809

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, The Kitten said:

Kan du forklare spøken da? Jeg har lest gjennom dette her flere ganger men er fortsatt like klok.

13 minutter siden, AnonymBruker said:

f.eks igår når jeg var hos legen så så hun: oj, det kom opp her at du var 17 år, født i 2001! Så sa jeg: hehe, det betyr vel at jeg er 17 år fysisk da! 😄 så svarer hun: nei. Det er nok bare en feil. Skal vi se.... 

Anonymkode: c4a9f...cc1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke forvente at alle skal forstå dine spøker eller din humor, og du har ikke sagt ting 100 ganger. Virker som du blir butthurt her når ingen forstår deg. Jeg forsto den heller ikke og synes den var teit

Anonymkode: ef707...1aa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...