Gå til innhold

Hvilket pålegg har familien i kjøleskapet`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vanligvis: 

En eller annen form for hvit ost

Brunost

Skinke

Vita smør

Leverpostei

Egg

Jordbærsyltetøy

Anonymkode: 9f872...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ost, skinke, salami, leverpostei, kaviar, makrell i tomat, fetaost, egg, sylte, brunost, smøreost, hvitost..

Anonymkode: b1d37...883

Gjest Krampus
Skrevet (endret)

Jeg er bare meg, en enmannsfamilie. Hvitost, brelett, skinke, leverpostei, agurk, og HaPå. 

Endret av Krampus
Skrevet

Brun geitost og Gamalost. Bare mannen som spiser brød her i huset, og han spiser ikke annet pålegg en de to ostene.

Anonymkode: 8a7ce...ab1

Skrevet

Gulost, brunost, skinke, spekeskinke,Philadelphia, snøfrisk, leverpostei. 

Noen ganger syltetøy eller sjokoladepålegg

i er to voksne og tre barn

Skrevet

Ost, salami, krydderskinke, skinke, kaviar, makrell i tomat, leverpostei, 

Anonymkode: 8545e...c9c

Skrevet

Vi har bestandig
Jarlsberg
Kokt skinke
Egg
Kaviar
Ett eller annet syltetøy, oftest jordbær
Soft soyamargarin
Tomater, agurk, sylteagurk.

Som regel har vi også litt annet, men det kan variere: leverpostei, italiensk salat, makrell, fløtemysost, Castello, røkelaks +++.

• Liker 1
Skrevet

Gulost, skinke, leverpostei, serranoskinke, magerost, røkelaks, snøfrisk, brelett + salat, agurk, paprika

Anonymkode: b0cdb...d36

Skrevet

Gräddost, brie, leverpostei, makrell i tomat, prim, egg og salami. 

Skrevet

Det vi alltid har: Hvitost, leverpostei, skinkeost, servelat, makrell i tomat, kaviar, prim, egg, smør, syltetøy 

Har vi ocernattingsbesøk kjøper vi sjokoladepålegg og peanøttsmør

Hender jeg kjøper andre oster og spekemat som litt ekstra kos:)

Skrevet

Vi har nå:

• gulost

• servelat

• skinkestek

• ribberull

• leverpostei

• røkt laks

• egg

• prim

• skinke- og baconost

• rekesalat

• kremost krydder

• makrell i tomat 

Anonymkode: 5e473...4da

• Liker 1
Gjest Araknoidea
Skrevet

Hvitost, skinke, leverpostei, prim, syltetøy, egg, skinkeost og makrell i tomat. 

Skrevet

Gulost, skinke, makrell i tomat, tunfisk, egg, paprika, salat, tomat, syltede rødbeter

Anonymkode: aa16d...62d

Skrevet

Ost, skinkeost, majones, diverse skinkepålegg, salami. Vi spiser veldig sjeldent brød her i huset så da er det ikke så mye pålegg det går i heller. 

Skrevet

Hvitost, mårpølse, egg, skinkeost, skinke, kaviar, agurk, paprika, cherrytomater, leverpostei, italiensk salat og salami.

Skrevet

Synnøve go vegan ost

coop veganske rødbetesalat

Bonderups levpostei (lager selv)

Vegiar

Jordbærsyltetøy

Og hjemmelaget nøttesmør i kjøkken skapet

Anonymkode: 12ddf...a32

• Liker 1
Skrevet

Har alltid en eller annen form for hvitost. Ellers er vanlige pålegg skinke(varierende type), syltetøy, makrell i tomat, en påleggsalat av noe slag. Når jeg ikke har sistnevnte så varierer jeg med leverpostei, kremoster, kaviar, salami, prim.. ja. Har ikke smør:P

Anonymkode: 7b28e...894

Skrevet

Jarlsberg ost, rødvinspølse, magerost på tube, kirsebærsyltetøy, sardiner i olje, spekeskinke, egg, leverpostei, cottage cheese.

Skrevet

Nå føler jeg meg krenket, det er ikke alle som har råd til kjøleskap og familie. Ofte er det enten eller, fylle opp kjøleskapet til familien kan man bare drømme om. Eller det går greit så lenge de ikke forventer mer enn tomflasker. 

Anonymkode: 1ac27...236

• Liker 2
Skrevet

Norvegia, gullsalami, chorizo, kremost med krydder, baconost, jalapeñoost, tyttebærsyltetøy, jordbærsyltetøy, egg, italiensk salat, spekeskinke, servelat, kokt skinke, brunost, Brelett, makrell i tomat, leverpostei, agurk, tomat og paprika. 

I tillegg har vi Sjokade, Nugatti og Sjokoduo (barna liker hver sin type sjokoladepålegg, de får spise det i helgene) samt peanøttsmør og honning i kjøkkenskapene.

To voksne og tre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...