AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Vi har vanligvis: En eller annen form for hvit ost Brunost Skinke Vita smør Leverpostei Egg Jordbærsyltetøy Anonymkode: 9f872...2df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Ost, skinke, salami, leverpostei, kaviar, makrell i tomat, fetaost, egg, sylte, brunost, smøreost, hvitost.. Anonymkode: b1d37...883
Gjest Krampus Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 (endret) Jeg er bare meg, en enmannsfamilie. Hvitost, brelett, skinke, leverpostei, agurk, og HaPå. Endret 8. desember 2018 av Krampus
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Brun geitost og Gamalost. Bare mannen som spiser brød her i huset, og han spiser ikke annet pålegg en de to ostene. Anonymkode: 8a7ce...ab1
atropos Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Gulost, brunost, skinke, spekeskinke,Philadelphia, snøfrisk, leverpostei. Noen ganger syltetøy eller sjokoladepålegg i er to voksne og tre barn
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Ost, salami, krydderskinke, skinke, kaviar, makrell i tomat, leverpostei, Anonymkode: 8545e...c9c
Ullvott Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 Vi har bestandig Jarlsberg Kokt skinke Egg Kaviar Ett eller annet syltetøy, oftest jordbær Soft soyamargarin Tomater, agurk, sylteagurk. Som regel har vi også litt annet, men det kan variere: leverpostei, italiensk salat, makrell, fløtemysost, Castello, røkelaks +++. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 Gulost, skinke, leverpostei, serranoskinke, magerost, røkelaks, snøfrisk, brelett + salat, agurk, paprika Anonymkode: b0cdb...d36
Lululolu Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 Gräddost, brie, leverpostei, makrell i tomat, prim, egg og salami.
Rimfrost92 Skrevet 8. desember 2018 #10 Skrevet 8. desember 2018 Det vi alltid har: Hvitost, leverpostei, skinkeost, servelat, makrell i tomat, kaviar, prim, egg, smør, syltetøy Har vi ocernattingsbesøk kjøper vi sjokoladepålegg og peanøttsmør Hender jeg kjøper andre oster og spekemat som litt ekstra kos:)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 Vi har nå: • gulost • servelat • skinkestek • ribberull • leverpostei • røkt laks • egg • prim • skinke- og baconost • rekesalat • kremost krydder • makrell i tomat Anonymkode: 5e473...4da 1
Gjest Araknoidea Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 Hvitost, skinke, leverpostei, prim, syltetøy, egg, skinkeost og makrell i tomat.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 Gulost, skinke, makrell i tomat, tunfisk, egg, paprika, salat, tomat, syltede rødbeter Anonymkode: aa16d...62d
Jordbæra Skrevet 8. desember 2018 #14 Skrevet 8. desember 2018 Ost, skinkeost, majones, diverse skinkepålegg, salami. Vi spiser veldig sjeldent brød her i huset så da er det ikke så mye pålegg det går i heller.
Macro Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 Hvitost, mårpølse, egg, skinkeost, skinke, kaviar, agurk, paprika, cherrytomater, leverpostei, italiensk salat og salami.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #16 Skrevet 8. desember 2018 Synnøve go vegan ost coop veganske rødbetesalat Bonderups levpostei (lager selv) Vegiar Jordbærsyltetøy Og hjemmelaget nøttesmør i kjøkken skapet Anonymkode: 12ddf...a32 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #17 Skrevet 8. desember 2018 Har alltid en eller annen form for hvitost. Ellers er vanlige pålegg skinke(varierende type), syltetøy, makrell i tomat, en påleggsalat av noe slag. Når jeg ikke har sistnevnte så varierer jeg med leverpostei, kremoster, kaviar, salami, prim.. ja. Har ikke smør:P Anonymkode: 7b28e...894
Muskath Skrevet 8. desember 2018 #18 Skrevet 8. desember 2018 Jarlsberg ost, rødvinspølse, magerost på tube, kirsebærsyltetøy, sardiner i olje, spekeskinke, egg, leverpostei, cottage cheese.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #19 Skrevet 8. desember 2018 Nå føler jeg meg krenket, det er ikke alle som har råd til kjøleskap og familie. Ofte er det enten eller, fylle opp kjøleskapet til familien kan man bare drømme om. Eller det går greit så lenge de ikke forventer mer enn tomflasker. Anonymkode: 1ac27...236 2
Arkana Skrevet 9. desember 2018 #20 Skrevet 9. desember 2018 Norvegia, gullsalami, chorizo, kremost med krydder, baconost, jalapeñoost, tyttebærsyltetøy, jordbærsyltetøy, egg, italiensk salat, spekeskinke, servelat, kokt skinke, brunost, Brelett, makrell i tomat, leverpostei, agurk, tomat og paprika. I tillegg har vi Sjokade, Nugatti og Sjokoduo (barna liker hver sin type sjokoladepålegg, de får spise det i helgene) samt peanøttsmør og honning i kjøkkenskapene. To voksne og tre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå