AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Er det riktig å si at kvinner er overlegne menn i alt ? Anonymkode: 41581...d67
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Nei, men det er gøy å si det. Det provoserer mange menn fordi dere vet at vi enten har tatt dere igjen eller puster dere i nakken på de fleste områder som teller, og vi har gjort det i løpet av forholdsvis kort tid. Anonymkode: 8ef79...203 3
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men det er gøy å si det. Det provoserer mange menn fordi dere vet at vi enten har tatt dere igjen eller puster dere i nakken på de fleste områder som teller, og vi har gjort det i løpet av forholdsvis kort tid. Anonymkode: 8ef79...203 Jeg kan garantere deg at de aller fleste menn ikke bryr seg om det. Og det er de færreste av menn som plages av at kvinner gjør det bra. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er gøy å si det. Det provoserer mange menn fordi dere vet at vi enten har tatt dere igjen eller puster dere i nakken på de fleste områder som teller, og vi har gjort det i løpet av forholdsvis kort tid. Anonymkode: 8ef79...203 Ja, i likestillingens navn så har det blitt sånn at fødselstallene er så lave at de ikke holder for å opprettholde befolkningen, kvinner har blitt maskuline og menn er feminine og ingen har lyst på det motsatte kjønn. Det er så fint atte! Anonymkode: f8408...03e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, Eugene Onegin skrev: Jeg kan garantere deg at de aller fleste menn ikke bryr seg om det. Og det er de færreste av menn som plages av at kvinner gjør det bra. Også motsatt tenker jeg. De fleste er opptatt med seg og sitt og er trivelige mennesker. Det er bare på KG at det synes å være et overtall med tverre mennesker Anonymkode: 28304...54d
Duftavsommerregn Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det riktig å si at kvinner er overlegne menn i alt ? Nei, og du fremstiller deg da selv som totalt uvitende, og lagelig til for hugg så det holder. Det er så lett å motbevise at man må være tilbakestående eller tulle for å komme med utsagnet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, Eugene Onegin skrev: Jeg kan garantere deg at de aller fleste menn ikke bryr seg om det. Og det er de færreste av menn som plages av at kvinner gjør det bra. Jaha. Ganske mange menn blir veldig lett såret, men det er kanskje mest de eldre utgavene. Anonymkode: bfdf0...ed3
Duftavsommerregn Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha. Ganske mange menn blir veldig lett såret, men det er kanskje mest de eldre utgavene Helt sikker noen som blir lett såret, men akkurat dette? Det blir en for dum påstand. Mange kvinner som er knakende flinke, mye bedre en meg i mitt eget fag også, eller iallefall like flink Men påstanden i tråden blir latterlig. Kvinner har sine sterke og svake sider, det har også menn.
hocane Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 Hadde kvinner hatt makten hadde vi fortsatt levd i huler med klubber 1
Morpheus Skrevet 8. desember 2018 #10 Skrevet 8. desember 2018 Nei. Menn er mye bedre enn kvinner i masse. De har mer stabilt humør og psyke. De er fysisk mye sterkere. Tåler hardere fysiske påkjenninger. De har bedre logisk sans og er bedre ingeniører med mer. Kvinner er også mye bedre enn menn på mange områder. Slik er det bare.
Salvie Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, i likestillingens navn så har det blitt sånn at fødselstallene er så lave at de ikke holder for å opprettholde befolkningen, kvinner har blitt maskuline og menn er feminine og ingen har lyst på det motsatte kjønn. Det er så fint atte! Anonymkode: f8408...03e Synes du dagens kvinner er maskuline?
stan Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det riktig å si at kvinner er overlegne menn i alt ? Anonymkode: 41581...d67 Ja, det er riktig. Da blir de fornøyde og til å være i hus med.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 2 hours ago, Eugene Onegin said: Jeg kan garantere deg at de aller fleste menn ikke bryr seg om det. Og det er de færreste av menn som plages av at kvinner gjør det bra. Du tar feil, mange menn har en mobber i seg og må tråkke ned noen fordi de trenger å tro at de selv er best. De ser ned på kvinner bevisst eller ubevisst og må derfor skape avstand mellom dem selv og kvinnene. Derfor hater de når kvinner gjør det bra, for da blir de truende for deres suverenitet og derfor sliter de nå når kvinnene er i ferd med å ta dem igjen og gå forbi dem. Derfor skylder de kvinnenes framgang på forskjellsbehandling og toxic feminisme i stedet for å innse at kvinnene slett ikke er dårligere enn dem likevel. Anonymkode: 8ef79...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå