Puff Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Jeg har null tanker om hvordan jeg skal pynte til julemiddagen i år. Ønsker en koselig og stemningsfullt bordsetting. Noen som vil poste et bilde av sitt julebord fra tidligere år til inspirasjon?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Prøv pintrest, så skal du se du får hodet fult av ideer! Anbefaler pintrest til det meste. Anonymkode: 06dad...127 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 4 timer siden, Eldorado skrev: Jeg har null tanker om hvordan jeg skal pynte til julemiddagen i år. Ønsker en koselig og stemningsfullt bordsetting. Noen som vil poste et bilde av sitt julebord fra tidligere år til inspirasjon? Funnet noen gode ideer? Syns det er mest hyggelig når bordet er pyntet, og maten hentes fra annet sted enn hovedbordet. Du kan legge grønne greiner bortover bordet på midten. Legge kongler tilfeldig bortover. Og sette svibler samt små telyslykter innimellom det grønne. Finnes mange fine passende servietter i samme stil også, med motiv av granbar, trær, kongler osv. Ellers kan du bruke ensfargede servietter til dette, i hvit og grønn, eller hvilken som helst andre farger du ønsker. Enkel pynting, men gir alltid suksess! 😊 Anonymkode: cec71...9b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå