AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Lurer på hvordan folk sent i 20-årene til 30 år kler seg på fest jeg? Ønsker meg bildeeksempler på klær dere bruker. Vet da faen hva jeg skal ha på meg i julens festligheter! Så hvordan pynter du deg til fest? Anonymkode: 6184b...2b7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Dress, slips, skjorte, strømpebukse og dressko. Grunnen til strømpebukse. Er at jeg ikke eier svarte sokker, og det er kjølig i jula. Anonymkode: 4d96e...b48
Gjest IommI Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Jeans, band hoodie eller t-shirt, sneakers/støvletter/pumps.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Stol på det du liker selv ts! Anonymkode: f424f...7d9
Wonders Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 (endret) Kle deg så bra at om du møter noen du misliker sterkt, så ser du forbannet bra ut! Ikke glem parfyme. Jeg blir spurt om jeg skal på bursdag noen ganger. Gliser bare, føler meg fin når klærne gjenspeiler hvordan jeg har det. Jeg er lett til sinns og er glad i å pynte meg. Endret 8. desember 2018 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Takk for svar. Jeg hater å pynte meg. Hater fest. Anonymkode: 6184b...2b7
blomaden Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 Tar på meg noe jeg føler meg vel i. Ofte er det svarte skinny jeans som er høye i livet. Kaster på meg en genser eller T-skjorte. Hvis jeg føler jeg ser bra ut så skinner det ofte gjennom!
FantasDick Skrevet 9. desember 2018 #8 Skrevet 9. desember 2018 Her er tre ganske typisk meg-antrekk på fest. Litt avhengig av hvem/hva/hvor, da. Kanskje ikke den røde veska, da! 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #9 Skrevet 9. desember 2018 Jeans og skjorte, jeans og genser, jeans og singlet, langt skjørt og topp, kort skjørt og topp, kort vid kjole, kort trang kjole, lang vid kjole, lang trang kjole. Mye smykker, lite smykker, mye sminke, lite sminke. Høye heler, lave heler, joggesko. Noen ganger i nøytrale farger, andre ganger i sprekere farger. Noen ganger styler jeg håret, noen ganger løst hår, noen ganger enkel hestehale... Noen ganger har jeg jakke, andre ganger kåpe. Kommer an på humør og hvilken type fest det er. Anonymkode: 9b245...307 1
Ymra Skrevet 9. desember 2018 #10 Skrevet 9. desember 2018 Stort sett kjole rett over kneet - fargene varierer etter sesong og anledning, og tilbehøret blir stiletter, andre heler eller ankelboots. Ofte er det en variant av den lille sorte, og det er et trygt valg ved julens festligheter (som ved de fleste andre anledninger). 2
Zaga Skrevet 14. desember 2018 #12 Skrevet 14. desember 2018 Kjole med øredobber og kjede med håret i en slags topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå