Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt julepynt

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Jeg trenger å oppgradere julepynten min. Ikke juletre pynt men resten.  Men er jo ikke noe som er fint jo. Sånne nese nisser liker jeg ikke  . Og sølv og hvit farge er kjedelig synes jeg. Hvor kan jeg kjøpe kul julepynt ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt vanskelig å gi råd på denne. Mener du kul som i morsom?

Og prisklasse, tenker du rimelig eller eksklusiv?

Hva syns du om julehus med lys og bevegelser? Det er jo populært nå. Man kan kjøpe figurer av hus, kirker, butikker, lekeplass, skøytebane, trær, dyr osv. Det kan bli kult å ha litt forskjellig og sette sammen? Mange vil kanskje mene at den slags pynt er en hårfin grense mellom å være vakkert og flott, til å være både harry og stygt.

Poplært nå er det uansett! 😊Finnes i ulike prisklasser, selges i mange fine interiørbutikker, samt rimelig kjeder som Europris og Nille. 

Anonymkode: 13a8e...e2e

• Liker 1
Skrevet

Glasmagasin, Til bords, Søstrene Grene, Home and cottage.

Gjest Solstråletårer
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt vanskelig å gi råd på denne. Mener du kul som i morsom?

Og prisklasse, tenker du rimelig eller eksklusiv?

Hva syns du om julehus med lys og bevegelser? Det er jo populært nå. Man kan kjøpe figurer av hus, kirker, butikker, lekeplass, skøytebane, trær, dyr osv. Det kan bli kult å ha litt forskjellig og sette sammen? Mange vil kanskje mene at den slags pynt er en hårfin grense mellom å være vakkert og flott, til å være både harry og stygt.

Poplært nå er det uansett! 😊Finnes i ulike prisklasser, selges i mange fine interiørbutikker, samt rimelig kjeder som Europris og Nille. 

Anonymkode: 13a8e...e2e

Det er ikke noe på Nille.  Kun disse nissene med lua ned på nesen.  Samme med Europris.  Jyrsk  hadde ikke duker en gang   så.  Med kul ( ordna meg vel litt dårlig) mener jeg . Ikke sånn pynt de mener er trendy akkuratt nå. Noe som holder et par år. 

Gjest Solstråletårer
Skrevet
2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Glasmagasin, Til bords, Søstrene Grene, Home and cottage.

Var innom alle  . Sølv og mest til tre . 

Skrevet

Bruktbutikk! Der kan du finne mye forskjellig som ikke alle har, og uten å være bundet av hva som er populært i år.

Anonymkode: 6a76e...203

Gjest Solstråletårer
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruktbutikk! Der kan du finne mye forskjellig som ikke alle har, og uten å være bundet av hva som er populært i år.

Anonymkode: 6a76e...203

Det var et godt tips. Er ute etter noen som holder og som er fint. Og ikke er umodent neste år for å si det sånn.  Og noen få litt morsome ( som julelaman min) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...