Gå til innhold

Parkas og veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å gå med en tykk parkas sammen med en veske?

selv synes jeg det er litt rart ut

Anonymkode: 84cd7...aaa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er innenfor å gå med alt en vil såfremt en ikke bryter loven(blotter seg)

Jeg bryr meg helt ærlig talt ikke om andre går med vesker over vinterjakker i det hele tatt, heller om de går i en knæsj farge som jeg selv ikke ville gått i. Det er jo ukjente folk, hvorfor skal en bry seg ?

Anonymkode: a744a...cf3

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal det være et problem? Alt man skal bry seg med.

Anonymkode: 06744...f40

Skrevet

Hva skal du ellers ha tingene dine i? 

Hvor rart det ser ut kommer vel an på veska. En litt robust veske går fint, mens en paljettveske i gull ser snålt ut. Hvor vanskelig er det mulig å gjøre ting, egentlig? 

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig. Hvor skal man oppbevare tingene sine om man ikke har veske? Må da tenke litt praktisk her i livet. 

Anonymkode: 36ca7...1eb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å gå med en tykk parkas sammen med en veske?

selv synes jeg det er litt rart ut

Anonymkode: 84cd7...aaa

Klart det er innafor!

Det som evt blir rart, er om en går med veske som ikke passer stilen. Eks selskapsveske til parkas, kan se rart ut. En parkas krever vel en litt mer robust veske?

Anonymkode: 87175...2ff

• Liker 2
Skrevet

Mye rart folk tenker på....

Anonymkode: 5089b...c94

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er innafor! Går i parkas hele vinteren og bruker skuldersveske til, ikke over hodet veske... 

Anonymkode: fae17...28d

Skrevet

Går man med parkas må man rett og slett bytte ut vesken med en ransel, til nød gymbag.:ironi:

Anonymkode: 8e577...e18

• Liker 2
Skrevet

Nei, skal du gå med veske må du ha småsko, og tynn jakke, er ikke lov å gå med vinterklær og veske, uansett vær/årstid!!! :opplyser:

Anonymkode: befc2...349

Skrevet

Jeg sier meg enig med TS, og uenig med alle andre i tråden jeg. Parkas og veske ser litt rart ut. Litt som allværsjakke og veske liksom. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker parkas og veske. Bruker den samme veska mi uansett jakke. Regnjakke også. Ja alle jakker i grunn. Også til t-shirt.

• Liker 1
Skrevet
På 8.12.2018 den 12.25, Ullvott skrev:

Hva skal du ellers ha tingene dine i? 

Hvor rart det ser ut kommer vel an på veska. En litt robust veske går fint, mens en paljettveske i gull ser snålt ut. Hvor vanskelig er det mulig å gjøre ting, egentlig? 

Veldig. Svaret er veldig

(Vi er jo tross alt på KG.)

Anonymkode: 3448e...c71

• Liker 1
Skrevet

Synes egentlig det ikke passer helt, så jeg dropper veske når jeg bruker parkaen. Har lommebok med plass til kort og mobil + ev papirer, hårstrikk og leppestift, må jeg ha noe mer putter jeg det i lomma. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...